Detingut un presumpte lladre al Centre Comercial Sant Cugat
Agents de paisà de la Policia Local van trobar dins del vehicle "eines i objectes susceptibles de ser utilitzats per efectuar robatoris a domicilis"
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de febrer de 2022 a les 17:37
Agents de paisà de la Policia Local van detenir aquest passat dimarts un presumpte lladre a l'entorn del Centre Comercial Sant Cugat. La patrulla va observar un vehicle sospitós i després de fer-ne un seguiment i aturar-lo, els agents van trobar dins del vehicle "eines i objectes susceptibles de ser utilitzats per efectuar robatoris a domicilis".
L'arrestat constava als registres policials per diversos antecedents per robatoris a domicilis i en interior de vehicles. Una vegada identificat, la Unitat d'Investigació dels Mossos d'Esquadra va reclamar la seva detenció. L'home anava acompanyat per una segona persona a qui no li constaven antecedents quedant en llibertat.
Segons ha informat el consistori, aquesta actuació s'emmarca en el dispositiu que Policia Local i Mossos d’Esquadra tenen en marxa per prevenir furts a la zona del Centre Comercial i robatoris a domicilis.
Et pot interessar
-
Societat Tot el que amaga el debat sobre la Catalunya Nord
-
Societat La guerra i la por
-
Societat Com ha canviat la manera de vestir al llarg de la història?
-
Societat Menys de 10 trens al dia a la Catalunya buidada
-
Societat Què recomana exactament la UE en cas de guerra o desastre?
-
Societat Un pilot d'avió decideix girar cua en ple vol perquè s'ha descuidat el passaport