CaixaBank referma la fidelitat als valors

L'entitat llença una nova campanya publicitària a partir d'aquest diumenge

Publicat el 30 de març de 2013 a les 17:02
Una imatge d'una intervenció del president de CaixaBank, Isidre Fainé, a l'auditori de 'la Caixa' Foto: Caixabank

CaixaBank, entitat presidida per Isidre Fainé, estrena a partir d'aquest diumenge 31 de març una nova campanya de posicionament institucional basada en la importància que té continuar sent fidels a uns valors i amb les persones com protagonistes. L'anunci afirma que "només hi ha una cosa que et farà gran" que 'és "ser fidel a tu mateix'' i que CaixaBank, sent fidels als seus valors -la confiança, el lideratge i el compromís social-, és el que ha permès fer gran al primer banc de l'Estat. Cap de les persones que fan els anuncis que s'emetran per televisió són actors, model o persones conegudes. L'anunci acaba dient ''perquè no som només un banc. Som CaixaBank'', amb tot el significat ''contundent'' de solidaritat que acompanya a la marca de 'la Caixa'', que té l'obra social amb més pressupost de tota la Unió Europea.

En el transcurs de l'anunci es diu que la fidelitat als valors és la característica bàsica que permet l'èxit de les persones, de les institucions, de les empreses i de qualsevol societat en general.

El director general adjunt de CaixaBank, Jaume Giró, ha dit que la campanya defineix el posicionament de 'la Caixa' amb un missatge basat en la fidelitat a uns valors com a eix que vincula les persones i que les ajuda a construir el caràcter diferencial i social del lideratge.

Giró explica que la campanya ''es posa a la pell de les persones, de totes les edats i en diverses situacions, i parla del que és més rellevant per a ells''. Tot i que tot pot canviar , els valors de veritat, els que impliquen a les persones, ''són els únics que es mantenen inalterables'', diu Giró.

En els espots de televisió no hi ha actors, ni models ni gent coneguda, sinó que els protagonistes són persones gravades en el seu propi entorn natural de treball o familiar. Giró explica que la nova campanya segueix el fil de les línies marcades amb 'Tu ets l'estrella', el lema corporatiu de 'la Caixa', i amb ''hi seguim posant l'ànima'' de l'Obra Social.