L'endeutament de les administracions públiques espanyoles segueix en màxims històrics i en el tercer trimestre de l'any s'ha situat en els 1,020 bilions d'euros, xifra que suposa el 96,8% del PIB i un increment del 0,75% respecte al trimestre anterior.
Segons dades difoses aquest divendres pel Banc d'Espanya, el deute a Catalunya va arribar als 63.075 milions d'euros, un 2% més que en el trimestre anterior, de fet va ser el territori més endeutat. La segueixen el País Valencià, amb 35.892 milions d'euros; Andalusia amb 27.654 milions; i Madrid amb 25.063 milions. Aquests quatre territoris de l'Estat concentren la major part de l'endeutament dels governs autonòmics, amb més de 63% del total.
El deute públic es dispara fins el 96,8% del PIB espanyol
Catalunya és el territori més endeutat amb 63.075 milions d'euros, seguida del País Valencià i Andalusia
ARA A PORTADA
-
Conferència de presidents a Barcelona | Sánchez anuncia 175 milions per a educació infantil gratuïta Sara Escalera | Bernat Surroca
-
Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents mentre s'hi parla en català i basc Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 12 de desembre de 2014 a les 14:33
Et pot interessar
-
Economia El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa
-
Economia El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell
-
Economia Pere Aragonès, Artur Mas i Ximo Puig s'oposen a l'opa del BBVA al Sabadell
-
Economia Les bonificacions als abonaments dels trens Regionals s'ampliaran al 60% a partir de l'1 de juliol
-
Economia La plantilla de Freixenet avala el preacord de l'ERO i desconvoca la vaga
-
Economia «Recuperar» la Transició per refer ponts entre PSOE i PP: el lobby de Foment a Madrid