La vicepresidenta segona i ministra d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital, Nadia Calviño, ha dit que el govern espanyol recomana no apujar els salaris per contenir el que, consideren, desembocaria en una "espiral inflacionista" que tindria "conseqüències més negatives a mitjà termini".
[noticiadiari]2/233184[/noticiadiari]
En una entrevista a La Vanguardia, Calviño demana evitar tancar nous acords entre els sindicats i la patronal per augmentar els sous, tot i l'encariment de la vida provocat per la guerra a Ucraïna. Sobre un possible malestar social o conflictivitat laboral, la ministra "confia en els agents socials", que diu "han vetllat pel bé comú durant la pandèmia" i espera que continuin fent el mateix. Calviño ha tret pit dels últims acords segellats, que, explica, ja tenen un "impacte positiu en els ciutadans".
Sí que obre la porta, però, a revisar les pensions. Considera que "s'ha de protegir els pensionistes i donar-los tranquil·litat després de dos anys terribles, molt durs per tots els ciutadans".
[plantillaucraina]
El govern espanyol aconsella no apujar els sous per contenir la inflació
Economia
La ministra d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital, Nadia Calviño, ha dit que confia en la moderació salarial per evitar "conseqüències més negatives a mitjà termini"
- Nadia Calviño sí que obre la porta a revisar les pensions -
- Jorge Armestar / Europa Press
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat es personarà com a acusació en els aldarulls de Barcelona Bernat Surroca Albet
-
Política La Moncloa acusa Feijóo de «fomentar l'odi» per atribuir a Sánchez els aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Nova convocatòria d'aldarulls a Barcelona: crida per aprofitar les disfresses de Halloween Natàlia Pinyol
-
-
Publicat el
17 d’abril de 2022 a
les 11:07
Et pot interessar
-
Economia
Com s'explica la bretxa en el PIB entre Catalunya i Madrid?
-
Economia Catalunya frega els 4 milions d’ocupats, però la taxa d’atur repunta fins al 8,3%
-
Economia
Pimec demana «contundència» davant els aldarulls i exigeix un rescabalament immediat al comerç
-
Economia
Emilio Cuatrecasas torna a contraprogramar el civet de Luis Conde
-
Economia
La factura de l'Estat en les pensions de jubilació a Catalunya es duplica en 14 anys
-
Economia
El Black Friday generarà més de vint mil contractes a Catalunya, segons Randstad
