La botiga de la FNAC al Triangle de Barcelona, en plena plaça Catalunya, és una de les més emblemàtiques de la ciutat. Si bé, després de gairebé 30 anys, la companyia francesa ultima el seu tancament per apostar per la venda en línia, tal com ha avançat el diari Ara. En el marc d'aquesta estratègia comercial, a més, també estaria estudiant la reducció a la meitat de l'espai al centre comercial de l'Illa Diagonal.
El fons d'inversió propietari del local a la cantonada entre plaça Catalunya i el carrer de Bergara, segons el mitjà mencionat, està negociant amb Inditex per instal·lar-hi una gran botiga de roba, tot i que es desconeix de quina de les marques del grup. Amb aquest moviment, FNAC es quedaria amb 8 botigues a Catalunya: 7 a Barcelona i una a Salt.
Tot plegat s'emmarca en l'estratègia de la FNAC d'una transició cap a la venda en línia. Tot i que la distribuïdora de productes tecnològics i culturals matisa que la decisió no és definitiva i que, en tot cas, continuarà apostant per Barcelona, el 2016 ja va fer un primer pas cap a la digitalització de la comercialització amb el trasllat de la botiga de Diagonal Mar a una de més petita de Les Glòries.