La nova GM tindrà una grandària significativament inferior al de la vella companyia, tant a Amèrica del Nord com en la resta del món. En Estats Units, GM es quedarà reduïda a quatre marques (Chevrolet, Buick, Cadillac i GMC) en comptes de les vuit actuals. I la seva xarxa de concessionaris passarà de 6.000 a 3.600. En termes laborals, emprarà només a unes 56.000 persones. I a Europa occidental, la seva presència es reduirà al mínim després de desfer-se de Saab i passar el control de Opel i Vauxhall a un consorci liderat pel fabricant canadenc Magna.
General Motors es declara en fallida, la pitjor bancarrota industrial de la història dels Estats Units
Ara a portada
-
Política ERC avala la nova injecció de crèdit d'Illa a canvi d'incidir en la resposta als aranzels Sara Escalera
-
Política L'oficialitat del català: entre la discreció i una pròrroga de Junts a Sánchez que no és eterna Bernat Surroca Albet
-
Societat Qui serà el nou Papa? Guia per entendre els equilibris d'una decisió transcendental Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 01 de juny de 2009 a les 16:16
Et pot interessar
-
Economia El Cercle d'Economia reclama «replantejar» la relació amb els EUA en ple moment d'«alarma» a Europa
-
Economia Freixenet anuncia un ERO que afecta 180 treballadors
-
Economia Brussel·les manté la mà estesa als EUA mentre negocia els aranzels i reclama «claredat» a Trump
-
Economia Ets mare d'un menor de tres anys? Hisenda et pot retornar 1.200 euros a la renda