El sindicat Comissions Obreres ha denunciat aquest dimecres l'acomiadament de 19 persones de la fàbrica de mobiliari de Granollers malgrat que l'empresa està immersa en un expedient de suspensió. CCOO denuncia a més que aquest ERO ha estat "incomplert per la direcció en tots els seus termes". Amb aquests acomiadaments la nòmina de l'empresa quedarà en només 23 persones. Segons el sindicat amb aquesta mesura, l'empresa forçaria "l’externalització" d'algun cicle productiu.
Per CCOO " davant la impossibilitat d’arribar a un acord, els treballadors s’han vist obligats a convocar la vaga". Per tot això, demà dijous dia 20 i divendres, 21, els treballadors de Levesta iniciaran les seves mobilitzacions a les 6.30 h del matí.
Levesta de Granollers, en vaga
Comissions Obreres denuncia que l'empresa de mobiliari deixarà 19 treballadors al carrer.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2010 a les 16:39
Et pot interessar
-
Economia El BBVA admet que «no pot garantir» tots els beneficis esperats de l'opa al Sabadell
-
Economia La CNMV multa Grífols amb 1,4 milions d'euros arran de l’atac de Gotham
-
Economia Pimec xifra en més de 878 milions d'euros l'impacte econòmic per a les pimes de la gran apagada elèctrica
-
Economia L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari
-
Economia El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans
-
Economia «No hi ha res garantit»: què pot passar amb l’opa al Sabadell