La subhasta del desèrtic aeroport de Ciudad Real per un 10% del seu cost ha traspassat fronteres. El diari britànic The Independent se'n fa ressò aquest dijous amb un extens reportatge (amb sis fotografies incloses) en què critica l'operació.
El mitjà recorda que les instal·lacions, que inicialment havien de donar servei a la costa andalusa i Madrid, "separades per 50 minuts de tren", podrien absorbir fins a deu milions de passatgers però que el moviment es va aturar el desembre del 2011. També explica que l'aeroport va aparèixer recentment en una notícia de la BBC i que qui el vulgui adquirir haurà d'eixugar un deute de 529 milions d'euros.
The Independent també remarca que el de Ciudad Real "no és l'únic aeroport fantasma d'Espanya" sinó que també existeix el de Castelló, obert el març del 2011 després d'una inversió estimada d'uns 150 milions d'euros. "Però a hores d'ara encara no ha acollit cap vol comercial".
The Independent al·lucina amb la subhasta de l'aeroport de Ciudad Real
El diari recorda que el futur comprador haurà de fer front a un deute de 529 milions d'euros
ARA A PORTADA
-
-
-
ERC insisteix a culpar Montero del bloqueig del finançament: «Tot és per unes eleccions que perdrà» Lluís Girona Boffi
-
Montero garanteix el model de finançament «com més aviat millor» però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
«Cal aturar el deteriorament de la democràcia»: el poder econòmic empeny per aprovar pressupostos Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 08 d’agost de 2013 a les 15:00
Et pot interessar
-
Economia
El Ministeri de Treball proposa crear un permís de fins a 15 dies per a cures pal·liatives
-
Economia
El govern espanyol fa marxa enrere i proposa ara congelar els tres trams més baixos de les quotes d'autònoms
-
Economia
Hisenda augmentarà el control dels moviments bancaris i amb targeta a partir del 2026
-
Economia
El deute de Josep Oliu
-
Economia
Barcelona executa el 88% de l'import dels projectes amb Fons Next Generation
-
Economia
Guanyadors i perdedors del fracàs de l'opa del BBVA al Banc Sabadell
