Nova jornada negra a les borses europees. Després de les fortes caigudes de dilluns, aquest dimarts els parquets europeus han tornat a obrir amb pèrdues i han estat incapaços de recuperar-se. Les males previsions de creixement de l'economia mundial i els dubtes a l'Eurozona sobre els deutes d'Espanya i Itàlia han enfonsat els mercats. L'Ibex 34 ha caigut un 2,18%, en una jornada en què la prima de risc del deute espanyol ha superat la barrera dels 400 punts, amb interessos de més del 6,3%. Frankfurt ha perdut un 2,26%, mentre que el Cac 40 de París ha registrat una caiguda de l'1,82%. L'indicador europeu FTSEEurofirst 300 ha perdut un 1,6% i ha tancat en el nivell més baix dels darrers 11 mesos.
Itàlia, juntament amb Espanya, també ha estat molt castigada als mercats. L'índex de referència italià, el Mib de Milà, ha tancat amb una caiguda del 2,5%, la més important a tota Europa. La prima de risc italiana també ha arribat a xifres rècords aquest dimarts, situant-se per sobre dels 380 punts bàsics.
Totes les borses europees acaben de nou amb pèrdues
L'Ibex 35 tanca amb una caiguda del 2,18%
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos Bernat Surroca Albet
-
-
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
02 d’agost de 2011 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Economia
La compravenda d'habitatges tanca el 2025 amb un augment del 13,9%
-
Economia
El Govern obre la porta a les concessions per construir carreteres, estacions de l’L9 i electrolineres
-
Economia
El Cercle d'Economia demana més restriccions a la immigració
-
Economia
Repsol aconsegueix un benefici de 1.899 milions d'euros el 2025, un 8% més que el curs anterior
-
Economia
Catalunya tanca el 2025 amb 87.011 hipoteques constituïdes, la dada més alta des del 2010
-
Economia
Foment aposta per una àrea metropolitana de cinc milions
