El portaveu parlamentari del PNB al Congrés dels Diputats, Aitor Esteban, ha advertit que la formació "mai participarà en un front" contra el Parlament i "en defensa de la unitat d'Espanya". Esteban ho ha dit a través del seu compte de Twitter personal, on s'ha referit a les reunions mantingudes durant les últimes hores pel president del Govern, Mariano Rajoy, amb representants de diferents formacions polítiques amb vista a abordar la qüestió de Catalunya.
Així mateix Esteban ha considerat que Rajoy ha trobat amb aquesta qüestió "el blanquejant de Bárcenas, la corrupció, les retallades i la taxa d'atur", ha afirmat.
El PNB diu que «mai participarà en un front» contra el Parlament
Política
El portaveu de la formació al Congrés, Aitor Esteban, ha advertit que Rajoy ha trobat amb aquesta qüestió "el blanquejant de Bárcenas, la corrupció, les retallades i l'atur"
ARA A PORTADA
-
Política Comencen a caminar les columnes de la Diada a Barcelona, Amposta i Girona Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
Publicat el
31 d’octubre de 2015 a
les 10:22
Et pot interessar
-
Política
Junqueras avisa del risc de convertir Catalunya en un «búnquer cada cop més petit i aïllat»
-
Política Irene Montero es perfila com la candidata de Podem a les eleccions generals
-
Política Montilla aposta per acords «transversals» del catalanisme per reforçar la unitat de Catalunya
-
Política
Dimiteix un alt càrrec de la delegació del govern espanyol a Ceuta per la polèmica dels avisos del CNI
-
Política
Artur Mas, sobre l'extrema dreta: «Cal parlar amb ells; una altra cosa és arribar a acords»
-
Política
Turull apel·la a la «revolta dels somriures» davant la tensió al Fossar
