El Barça ha escalfat els ànims de Madrid les hores abans del Clàssic que es disputarà aquest mateix dissabte a la nit. Com ja va fer el president blaugrana, Joan Laporta, durant les eleccions que el van catapultar fins a la posició de màxima representació del club, aquesta ocasió el Barça ha tornat a prendre Madrid amb una samarreta gegant i en 3D de l'edició especial de l'equipació que porta la marca de Coldplay, una col·laboració entre Nike i Spotify.
📍 Puerta del Sol
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) October 24, 2024
Bona nit, Madrid 🌕@Spotify @Coldplay pic.twitter.com/L11aGvyKQf
La ubicació escollida ha estat ni més ni menys que la cèntrica plaça de la Puerta de Sol de la capital madrilenya. Així ho ha anunciat el club a través dels seus perfils a xarxes socials: "Bona nit, Madrid", han escrit a X. La publicació va acompanyada d'un vídeo on, primer, es veu la samarreta coberta per una gran lona negra.
Tot seguit, es destapa i apareix l'equipació il·luminada per tot un seguit de focus. Basten menys de 20 segons d'un vídeo fet amb intel·ligència artificial per animar tota una afició i emprenyar bona part de l'altra. Paral·lelament a aquesta acció, el Barça també ha fet promoció de la samarreta del Clàssic a altres ciutats del món, com per exemple a la icònica Penn Plaza de Nova York o bé la Leicester Square de Londres.