El Barça assegura el primer lloc a la Champions contra un bon PSG (3-1)

Publicat el 10 de desembre de 2014 a les 21:34

Messi abraça a Neymar després del gol del brasiler. Foto: FCB


El partit d’aquest dimecres era molt esperat i ha començat d’hora, més o menys una hora abans del xiulet oficial. L’alineació que ha proposat Luís Enrique ha fet que tothom comencés a especular. Poques vegades onze jugadors havien donat per tants esquemes i alineacions. 

El Barça ha començat amb molta gent al mig del camp (un 3-4-3), amb molta pressió i poc domini. L’equip francès ha mogut bé la pilota fins el gol d’Ibrahimović, que ha rematat sol una gran deixada de Matuidi. Cinc minuts després, han aparegut Messi i Luís Suàrez. L’uruguaià, amb molta fe, ha centrat una pilota quasi perduda que Messi ha rematat a boca de canó per marcar el gol de l’empat. 

Després d’uns minuts de contres, el Barça ha començat a tenir la pilota amb més criteri tot i seguir molt tou en defensa. El Barça ha seguit jugant amb atacs curts i aïllats, sense continuïtat. Sirigu ha parat un bon xut de Suàrez després d’una de les jugades del partit però no ha pogut fer absolutament res amb un xut genial de Neymar des de fora de l’àrea. Ha estat el 2-1 i el partit s’ha posat de cara. 

Els blaugranes han recuperat la tranquil·litat a la segona part i s’han apropiat de la pilota. Lucas Moura, un autèntic maldecap per Mathieu, ha estat un punyal per la banda tot el partit i ha mantingut el PSG viu juntament amb Matuidi. Amb l’entrada de Rakitic i Xavi, Luís Enrique ha tornat a la defensa de quatre per assegurar els punts i el primer lloc.

La cirereta l’ha posat Suàrez amb el seu primer gol al Camp Nou i el 3-1 definitiu després d’un refús. Els blaugranes han assolit el primer lloc del grup F i ja espera rival de vuitens de final. El sorteig serà el proper dilluns dia 15 de desembre.