Villa s'estrena com a golejador blaugrana en Lliga. Messi i Iniesta completen el trio golejador. Puyol absent i Xavi, canviat a la mitja part, pateixen molèsties
El Barça segueix sent el de Guardiola, el de Messi i el d'Iniesta. I Villa, la nova peça de l'engranatge, s'adapta de meravella al conjunt i ha fet oblidar de seguida a Zlatan Ibrahimovic. Els blaugranes s'han trobat d'entrada a un Ràcing molt valent que ha intentat encarar-se al conjunt de Guardiola. Un matiner gol de Messi, l'astre argentí, qui ha superat el porter local amb una vaselina molt delicada, no ha servit per aturar les embestides dels locals qui han cremat les forces en mitja hora.
Iniesta ha aprofitat la segona oportunitat de la que gaudia el conjunt blaugrana per ampliar el marge en el marcador (m.33) i un penal en contra, aturat per Valdés, ha acabat amb les energies dels locals que han tornat a quedar com a testimonis d'honor del desplegament de futbol que ha protagonitzat la màquina blaugrana.
Ja a la segona part, el colofó ha estat per Villa que, de cap, ha fet el tercer i definitiu gol en rematar una centrada d'Alves. Puyol no ha jugat després de sentir unes molèsties en l'entrenament i Xavi ha estat substituit a la mitja part. Piqué ha vist l'única targeta groga pels blaugranes a les acaballes del partit.
El Barça debuta com un campió (0-3)
Marquen Iniesta, Messi i Villa, que fa el seu primer gol com a jugador blaugrana
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’agost de 2010 a les 19:08
Et pot interessar
-
Esports
Laporta declara pel cas Negreira i diu que el Barça guanyava sense ajuda arbitral
-
Esports
Ferran Torres comparteix la seva teràpia psicològica: «Veig el terapeuta cada setmana»
-
Esports
El Barça debutarà a la Copa del Rei a Castella - la Manxa amb un duel inèdit
-
Esports
Sabates jueves, bombes aliades i creus gammades nazis: així era l’Eintracht durant el Tercer Reich
-
Esports
Mor Enzo Badenes, pilot valencià de 17 anys, en un accident durant un entrenament
-
Esports
Carlos Grangel, creador de la mascota del Barça: «Volem fer una pel·lícula de la CAT»
