Nou embolic al PSG i, en aquesta ocasió, amb Leo Messi al centre. El club parisenc ha decidit sancionar el davanter sense jugar ni entrenar durant dues setmanes com a represàlia per un viatge per compromisos publicitaris que l'exblaugrana ha realitzat a l'Aràbia Saudita, segons ha avançat el mitjà RMC Sport. Messi va viatjar-hi en un dia lliure, però la derrota del cap de setmana va fer que l'entrenador Galtier reprogramés un entrenament, deixant l'argentí sense marge de maniobra quan ja era a l'aire.
Els propietaris, qatarians, han rebut com una gran ofensa el fet que una de les seves grans estrelles s'hagi erigit en la imatge del gran competidor al Golf Pèrsic. Això, sumat a la tranquil·la situació de l'equip -eliminat de la Champions i de la Copa de França, i a 5 punts del segon classificat a la lliga-, ha propiciat la dràstica decisió.
[noticiadiari]2/254590[/noticiadiari]
L'entorn de Messi ha explicat, però, que encara no ha rebut la comunicació oficial per part del PSG, pel qual no es pot parlar de res oficial. Tot, mentre l'astre argentí acaba contracte aquest mes de juny i han transcendit contactes amb el Barça, que ja ha fet pública la seva intenció de fer-se amb els serveis del jugador.
[plantillavirals]
El PSG sanciona Leo Messi sense jugar ni entrenar durant dues setmanes
Esports
Un viatge a l'Aràbia Saudita per un compromís publicitari ha estat molt mal rebut pels propietaris qatarians del club
- Leo Messi -
- PSG
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de maig de 2023 a
les 20:07
Et pot interessar
-
Esports
El Barça goleja el Betis i firma el millor inici de la història de la Lliga
-
Esports
Rafel Niubò fa podi
-
Esports
El Barça regna a «l'infern turc»
-
Esports
Galatasaray, el club amb nom d’institut que va néixer en una classe de literatura
-
Esports
El Barça no abaixa el ritme i tomba el Getafe
-
Esports
Pedro Rodríguez es retira del futbol: «Formar part del millor Barça de la història va ser un privilegi»
