[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3Jn28ds_kQw[/youtube]
La carrera de Leo Messi amb el Barça ha estat de les millors -si no la millor- de la història. Gairebé dues dècades de màgia que ha deixat gols per a la memòria. Precisament aquest dilluns es compleixen 15 anys des que l'exjugador del Barça va decidir emular el gol que el seu ídol i compatriota, Diego Armando Maradona, havia marcat 21 anys abans.
Era, doncs, un 18 d'abril de 2007 i el Barça s'enfrontava al Getafe en l'anada de les semifinals de la Copa del Rei. Al minut 29, i amb l'un a zero al marcador, Xavi cedia la pilota a l'argentí al mig camp, i la resta ja és història. Messi va driblar mig equip del Getafe -inclòs el porter- per marcar un gol recordat pels aficionats blaugranes i per qualsevol apassionat del futbol.
Curiosament, aquell partit que va acabar en golejada a favor dels culers, acabaria amb una eliminatòria tràgica. El Getafe golejaria encara més a l'equip blaugrana en la tornada, per quatre a zero, aconseguint així el passi a la final que acabarien perdent. En l'àmbit blaugrana, va ser una de les grans derrotes que provocarien l'adeu de Frank Rijkaard i l'arribada de Pep Guardiola a la banqueta del club.
[plantillavirals]
El recordes? Es compleixen 15 anys del gol «maradonià» de Leo Messi
L'exjugador del Barça va emular el gol que el seu ídol i compatriota havia marcat 21 anys abans

ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’abril de 2022 a les 16:35
Et pot interessar
-
Esports Allau de comentaris homòfobs al fill d'un exjugador del Barça
-
Esports Mor Felix Baumgartner, l'home que va saltar des de l'estratosfera, en un accident de parapent
-
Esports «De Rocafonda al món»: el Barça anuncia el 10 de Lamine Yamal
-
Esports Xabi Alonso, en el punt de mira pel seu xalet a Donostia
-
Esports El govern espanyol demana investigar la contractació de persones amb nanisme a la festa de Lamine Yamal
-
Esports L'Espanyol canvia de mans: Chen Yansheng ven el club a un grup inversor anglès