La Roma de José Mourinho no serà finalment el rival del Barça en la propera edició del Trofeu Joan Gamper. El conjunt italià, vigent campió de l'Europa Conference League, havia de visitar el Camp Nou el dissabte 6 d'agost.
L'entitat blaugrana ha anunciat aquest dilluns que no es produirà l'enfrontament després que la Roma hagi rescindit unilateralment el contracte que ho certificava. El departament legal del Barça està estudiant les possibles accions per reclamar danys i perjudicis causats per aquesta "inesperada i injustificada decisió".
Com ja es va fer la temporada passada, el Gamper havia de ser doble: primer amb un duel entre els dos equips femenins i posteriorment amb la tradicional presentació de l'equip i el Gamper masculí. El club ja ha explicat que busca un nou rival.
[plantillavirals]
La Roma de Mourinho deixa penjat el Barça
El club italià ha rescindit unilateralment el contracte per jugar el Gamper aquest estiu

- La Roma de Mourinho, rival del Barça al Gamper -
- UEFA
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
Què és el tanteig i retracte, la via a l'alça per comprar pisos privats i fer-los públics? David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 27 de juny de 2022 a les 18:55
Et pot interessar
-
Esports Clàudia Pina aixeca els ànims d'un Barça que aconsegueix el doblet
-
Esports L'ingrés inesperat del Barça per un jugador descartat fa anys
-
Esports Un jugador del Barça critica la gestió de Flick
-
Esports Un exjugador del Barça de 23 anys forçat a retirar-se per una cardiopatia
-
Esports El Barça pot rebre una dura sanció esportiva per a la pròxima Champions
-
Esports La Lliga que parla més català... i menys espanyol