El de Qatar serà un Mundial molt diferent per molts factors. Es juga en unes dates gens habituals, la seva selecció com a seu ha estat de les més polèmiques que es recorden i hi ha unes surrealistes normes de conducta que hauran de seguir els aficionats. Ara, segons ha desvelat El País, l'excepcionalitat d'aquest Mundial es traduirà amb l'incompliment obligat d'una tradició de la selecció espanyola.
I és que segons relata aquest mateix diari, els nutricionistes de la selecció espanyola solen endur-se uns pernils que són específicament triats per cuidar la dieta dels futbolistes. Aquest cop, però, qualsevol producte derivat del porc s'ha hagut de quedar en territori de la península Ibèrica, ja que el país organitzador de la competició prohibeix importar i menjar els aliments que es produeixen a partir d'aquest animal.
[noticiadiari]2/242193[/noticiadiari]
Així doncs, els productes obtinguts a partir del porc no formen part dels fins a 3.000 quilograms de material que l'equip de Luis Enrique s'endú a Qatar. Tot això ha estat traslladat de Madrid a Doha en dos avions que inclouen tot el necessari per facilitar l'estada als 26 jugadors i al cos tècnic, que espera arribar com més lluny possible del torneig.
[plantillavirals]
La tradició de la selecció espanyola que no podrà fer al Mundial de Qatar
Els nutricionistes de l'equip se solen endur pernils específics per cuidar la dieta dels futbolistes, però el país organitzador de la competició no el permet

- La selecció espanyola, celebrant la classificació pel Mundial de Qatar -
- @SeFutbol
ARA A PORTADA
-
El decret de renovables, primera víctima de les desconfiances pel finançament Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
-
El govern espanyol preveu que les mesures contra la corrupció «estiguin aprovades o en tràmit» en un any Redacció
-
Publicat el 16 de novembre de 2022 a les 18:34
Et pot interessar
-
Esports «De Rocafonda al món»: el Barça anuncia el 10 de Lamine Yamal
-
Esports Xabi Alonso, en el punt de mira pel seu xalet a Donostia
-
Esports El govern espanyol demana investigar la contractació de persones amb nanisme a la festa de Lamine Yamal
-
Esports L'Espanyol canvia de mans: Chen Yansheng ven el club a un grup inversor anglès
-
Esports Luis Enrique colpeja un jugador rival al Mundial de Clubs: «Una situació totalment evitable»
-
Esports Messi pot tornar a jugar al Camp Nou? Les parts ja donen pistes