Alarma a la selecció espanyola dies abans de començar el Mundial de Qatar. El lateral valencià José Luis Gayà pot tenir un esquinç i en cas de ser greu Luis Enrique podria ser que hagués de buscar un relleu. En aquest sentit, hi ha dos futbolistes del Barça que han quedat fora de la llista de 26 jugadors i que podrien haver d'agafar un vol d'última hora.
En concret, els noms d'Alejandro Balde i de Marcos Alonso estarien entre els hipotètics jugadors que podria repescar el seleccionador espanyol. En el cas de Balde, la seva bona temporada l'ha fet pràcticament titular per Xavi Hernández però no ha estat suficient perquè Luis Enrique el convoqui, com si ha fet amb el suplent en la mateixa posició al Barça, Jordi Alba. Pel que fa a Marcos Alonso, la seva incorporació té un factor de veterania però també té el valor que pot jugar en la posició de central.
Si algun d'aquests dos laterals del Barça acaba viatjant a Qatar, seria el vuitè blaugrana que entra a la llista de Luis Enrique. El seleccionador espanyol va decidir convocar Eric Garcia, Jordi Alba, Sergio Busquets, Pedri, Gavi, Ansu Fati i Ferran Torres en una llista feta pública el passat divendres i que també inclou els catalans David Raya i Dani Olmo.
[plantillavirals]
Lesió a la selecció espanyola abans del Mundial: dos jugadors del Barça podrien anar a Qatar
El lateral valencià José Luis Gayà pot tenir un esquinç que en cas de ser greu podria obrir la porta a què Luis Enrique busqués un relleu

- Luis Enrique, en roda de premsa -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 16 de novembre de 2022 a les 21:18
Et pot interessar
-
Esports El Barça - PSG de Champions es jugarà a Montjuïc
-
Esports Dues aparicions de Rashford treuen les castanyes del foc al Barça en l'estrena a la Champions
-
Esports Aquest any, sí? El Barça arrenca la Champions sense Lamine Yamal
-
Esports Raúl Asencio haurà d'anar a judici per la difusió sense consentiment de vídeos amb contingut sexual
-
Esports Rosell i Bartomeu neguen haver subornat per guanyar: «Amb Messi i Piqué no havíem de pagar»
-
Esports Newcastle: futbol, cervesa i classe obrera