L'estiu de 1992, Magic Johnson estrella de l'NBA i dels Los Angeles Lakers va aterrar a Barcelona envoltat d'un equip de luxe: l'anomenat Dream Team. Sense decebre les expectatives aquell equip d'insomni va endur-se l'or olímpic unint competitivitat i espectacularitat, i moltes jugades van quedar a la retina dels barcelonins per sempre.
Pels jugadors del Dream Team aquell estiu també va ser especial, i molts guarden un gran record de la ciutat de Barcelona. Magic Johnson ho ha demostrat en un vídeo publicat a xarxes on se'l veu jugant a bàsquet des d'un iot enorme atracat al Moll de la Fusta.
"Va ser agradable tornar a Barcelona, on vaig guanyar la medalla d'or amb el Dream Team", afirma Johnson a la publicació. Al vídeo s'hi veu el vaixell atracat al Moll de la Fusta, i s'acompanya amb imatges àrees de la ciutat.
L'embarcació, de 95 metres d'eslora compta amb piscina, gimnàs, sala de cinema, sauna, llar de foc oberta i una paret de vídeo de dos pisos amb 42 monitors individuals. És de la marca Whister i propietat de l'expresident de Google, Eric Schmidt.