Commoció al món del futbol. Emilio Ballack, fill de 18 anys de l'exfutbolista Michael Ballack, ha mort aquest dijous a la matinada després de patir un accident de quad. Els fets han ocorregut a Portugal, on el jove es trobava de vacances, segons ha informat el mitjà del mateix país TVI24.
L'accident del fill de Ballack va tenir lloc a Troia, un petit poble situat prop de Lisboa i on l'exfutbolista de Chelsea i Bayern entre d'altres havia comprat una casa feia uns anys. La mateixa cadena portuguesa ha explicat que el cos del jove va haver de ser rescatat pels Bombers, que ja el van trobar sense vida.
Pare de tres fills, Michael Ballack també havia jugat al Kaiserlautern i al Bayer Leverkusen. Va ser al Bayern on la seva carrera va anar en creixement, guanyant dues lligues i tres copes, però el seu pas pel Chelsea és el més recordat. Amb l'equip londinenc va guanyar una lliga i cinc copes. Amb Alemanya va participar a dos mundials i a tres Eurocopes.
Mor als 18 anys el fill de Michael Ballack
El fill de l'exfutbolista de Bayern i Chelsea perd la vida en un accident de quad a Portugal

- Michael Ballack i el seu fill, en una imatge d'arxiu. -
- Michael Ballack
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Collboni reforça l'alcaldia per la fragmentació de l'oposició, segons una enquesta d'«El Periódico» Marc Orts i Cussó
Publicat el 05 d’agost de 2021 a les 13:35
Et pot interessar
-
Esports L'Ajuntament detecta «deficiències de seguretat» a l'Spotify Camp Nou i n'ajorna el retorn
-
Esports Dembélé no és el primer: els jugadors que han guanyat la Pilota d'Or després de marxar del Barça
-
Esports Aitana Bonmatí torna a reivindicar el català a París: «Gràcies a la família i amics recordo qui soc i d’on vinc»
-
Esports Aitana Bonmatí fa història: tercera Pilota d’Or consecutiva
-
Esports El Barça - PSG de Champions es jugarà a Montjuïc
-
Esports Dues aparicions de Rashford treuen les castanyes del foc al Barça en l'estrena a la Champions