Qui no s'ha menjat mai un manolito? Que l'empresa Manolo Bakes fa uns dels millors croissants del mercat és una realitat. I ho sap molt bé el futbolista Álvaro Morata. El de l'Atlètic de Madrid s'ha convertit en el màxim propietari de l'empresa de brioixeria coneguda arreu gràcies als seus manolitos.
L'empresa ven fins a 60.000 unitats diàries dels seus croissants més icònics. I ara el capità de la selecció espanyola s'ha aliat amb l'exfutbolista Pablo Nuño per comprar-la per un valor d'uns 60 milions d'euros.
Els manolitos van començar sent uns senzills croissants, però amb el temps han anat ampliant les varietats: banyats en xocolata negra i blanca, farcits de crema de mocca, amb crocant... I es venen en caixes de diverses unitats, ja que estan fets amb la idea de compartir-los amb grups i en celebracions.
Segons informava Europa Press el passat 15 de gener, l'empresa aspira a tenir oberts fins a 70 locals a finals d'aquest 2024. Ara mateix en té 40 entre Madrid, Barcelona, València, la Corunya, Valladolid, Sevilla, Saragossa i Santander.
[plantillavirals]
Un jugador de futbol professional compra l'empresa Manolo Bakes
La popular empresa de brioixeria i creadora dels "manolitos" ven unes 60.000 unitats diàries del seu producte estrella

- Una caixa de «manolitos» variats -
- EP
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 28 de gener de 2024 a les 17:03
Et pot interessar
-
Esports Un futbolista de la Lliga, imputat per agressió sexual amb violència
-
Esports Instal·len un bust d'Aitana Bonmatí al Parc de la Ciutadella
-
Esports El Barça anuncia un canvi de plans en la reobertura del Camp Nou
-
Esports Jordi Alba, un dels millors socis de Messi, anuncia la seva retirada a final d'any
-
Esports L'equip ciclista d'Israel canvia de nom per «allunyar-se de la seva identitat israeliana»
-
Esports La Lliga canvia el color dels dorsals del Barça en la tercera equipació