Aquest passat dissabte, un dels jugadors de l'equip de veterans del FC Fruitosenc, va patir una aturada cardíaca mentre disputava un partit al camp municipal de futbol local. Ràpidament, amb la col·laboració de tots els serveis d'emergència i seguretat, se'l va poder traslladar a l'hospital de Sant Pau de Barcelona.
La Policia Local de Sant Fruitós vol destacar que la resposta conjunta del FC Fruitosenc davant la difícil situació va ajudar molt al fet que els professionals d'emergències poguessin fer la seva feina.
La Policia Local de Sant Fruitós de Bages i l'Ajuntament, volen fer arribar a la família i al FC Fruitosenc la seva "alegria" per les notícies de millora de la salut del Joan i tot esperant la seva "ràpida recuperació".
Un jugador pateix una aturada cardíaca en un partit de veterans
Se'l va poder traslladar d'urgència a l'hospital de Sant Pau de Barcelona, on es recupera favorablement
ARA A PORTADA
-
-
L'UCO entra a la seu del PSOE, el Suprem imputa Cerdán: continua el terratrèmol per a Sánchez Marc Orts i Cussó
-
Sánchez cita Illa a la Moncloa en plena incertesa sobre la legislatura a Madrid Bernat Surroca Albet
-
Els detalls de la nova empresa de Rodalies: com funcionaran les majories i com s'evitarà el bloqueig? Bernat Surroca Albet
Publicat el 29 de maig de 2021 a les 13:24
Et pot interessar
-
Esports Laporta no en té prou: anuncia un fitxatge «imminent» i un altre que fa «molta il·lusió»
-
Esports La rivalitat entre el Barça i l'Espanyol escala a la màxima tensió
-
Esports De Zamora a Alèxia Putellas passant per Valverde: els jugadors que el Barça ha pispat a l'Espanyol
-
Esports El Barça fitxa Joan Garcia i revoluciona la porteria després d'una dècada
-
Esports Joan Garcia s'acomiada de l'Espanyol: «No espero que entengueu la meva decisió»
-
Esports Una jugadora del Barça exigeix parlar en català per participar en una docusèrie d'Adidas