Per què La Vuelta ha començat una etapa des de dins d'un supermercat?

Els ciclistes han fet una sortida insòlita des d'un local de Jeréz

Els ciclistes de La Vuelta, durant la sortida des del supermercat
Els ciclistes de La Vuelta, durant la sortida des del supermercat | La Vuelta
Redacció
22 d'agost de 2024, 16:44
Actualitzat: 16:47h

En els darrers anys La Vuelta ha començat des de llocs singulars, des d'un portaavions a una musclera, però en la sisena etapa de l'edició d'aquest 2024 s'han superat: el tret de sortida ha estat un supermercat. Roglic i companyia han passat per caixa al Carrefour de Jeréz, on els espera un recorregut exigent de 185 quilòmetres amb un port de primera categoria. 

De fet, tot apunta que hi haurà moviments entre els primers espases, sobretot a partir de l'ascensió al port del Boyar, que conduirà dos altres ports de tercera categoria que es podrien fer amb una selecció del gran grup reservat als millors escaladors. En total, 3580 metres de desnivell que poden fer arribar les primeres diferències entre els favorits a endur-se la prova- Però, ben bé, per què han sortit d'un supermercat?


Tot plegat s'emmarca en una acció comercial de Carrefour. La cadena de supermercats és el patrocinador oficial de La Vuelta, i apareix en el mallot de la classificació general. Ara fa poc, ha renovat el vincle per continuar sent la marca principal de la competició i, per celebrar-ho, van decidir començar una de les proves des de dins d'un dels seus locals. Els primers quilòmetres de les etapes són neutralitzats i, per tant, no hi ha hagut cap espavilat que hagi fet un atac des de la secció de congelats.