La selecció espanyola de horseball té accent català i olotí. Després que el passat febrer l'exjugador olotí Marià Clavell fos designat entrenador, l'equip tècnic s'ha anat configurant a través de professionals vinguts de la capital de la Garrotxa.
A part de Clavell, l'equip tècnic de la selecció espanyola també està format per la psicòloga esportiva, Georgina Sagristà, el preparador físic, Sergi Matabosch, i la fisioterapeuta equina, Judit Aulinas. Tots tres s'han unit recentment a l'staff de Marià Clavell i formen un equip tècnic, pràcticament, 100% garrotxí.
La selecció espanyola, amb els quatre olotins a la banqueta, disputa aquesta setmana el Campionat del Món de Horseball a Saint Lô, a Normandia. Es tracta del Mundial que s'havia de disputar el 2020. La competició ha començat aquest dilluns i s'allargarà fins al cap de setmana, quan tindran lloc les finals. Marià Clavell dirigirà l'equip Èlit i Femen de la selecció espanyola. Els partits es poden seguir en directe pel canal de YouTube FIHB TV.
La selecció espanyola de horseball, més garrotxina que mai
Quatre membres de l'staff tècnic són olotins i disputaran el mundial aquesta setmana
Ara a portada
Publicat el 17 d’agost de 2022 a les 06:00