29
de setembre
de
2023, 09:00
Actualitzat:
9:24h
L'equip de govern d'Olot ja està mans a l'obra per a la construcció del nou mandat 2023-2027 que va començar el passat mes de juliol i que acabarà d'aquí a quatre anys. Durant aquest període, Junts i ERC desenvoluparan diverses polítiques i estratègies que definiran el caràcter i segell del segon i últim mandat de l'alcalde Pep Berga al consistori olotí.
Per definir les línies mestres del mandat, els consistoris elaboren el que és conegut com el pla de govern o pla d'acció municipal. A Olot, s'ha demanat el suport extern d'una consultoria per elaborar-lo. Això és una pràctica habitual en molts Ajuntaments que també suposa una despesa extra en el pressupost municipal. En el cas d'Olot, el suport tècnic per a la redacció del pla de govern costarà 18.029 euros.
L'empresa responsable d'assessorar l'equip de govern per l'elaboració del pla serà The Beyondables, una companyia creada el 2021 i amb seu a Olot. L'adjudicació a aquesta empresa es va fer de manera directe i sense concurs públic a través d'un contracte menor aprovat a la Junta de Govern Local.
"Hem treballat amb inversors d'inici d'èxit per a llevadores naturals modernes. Des de gestors d'un gran fons d'inversió holandès fins a agricultors ecològics que viuen a les muntanyes dels Pirineus. Des d'astròlegs fins a promotors de dansa extàtica. Des d'advocats internacionals fins a fundadors de festivals de música. Des de músics famosos fins a coreògrafs aficionats apassionats. Des de comissaris d'art fins a artistes multimèdia que treballen amb IA. Des dels millors enginyers fins als alcaldes d'èxit", detallen els fundadors de la consultoria olotina, Vera Muench i Agustí Sala.
El pla de govern d'Olot ja està en redacció i s'espera que es pugui presentar aquesta tardor, coincidint amb els primers pressupostos del nou mandat. Serà el primer pla d'acció municipal que presenta Pep Berga, ja que en el seu primer mandat no es va presentar cap pla de govern, un fet que va coincidir amb l'aparició de la pandèmia.
Per definir les línies mestres del mandat, els consistoris elaboren el que és conegut com el pla de govern o pla d'acció municipal. A Olot, s'ha demanat el suport extern d'una consultoria per elaborar-lo. Això és una pràctica habitual en molts Ajuntaments que també suposa una despesa extra en el pressupost municipal. En el cas d'Olot, el suport tècnic per a la redacció del pla de govern costarà 18.029 euros.
L'empresa responsable d'assessorar l'equip de govern per l'elaboració del pla serà The Beyondables, una companyia creada el 2021 i amb seu a Olot. L'adjudicació a aquesta empresa es va fer de manera directe i sense concurs públic a través d'un contracte menor aprovat a la Junta de Govern Local.
"Hem treballat amb inversors d'inici d'èxit per a llevadores naturals modernes. Des de gestors d'un gran fons d'inversió holandès fins a agricultors ecològics que viuen a les muntanyes dels Pirineus. Des d'astròlegs fins a promotors de dansa extàtica. Des d'advocats internacionals fins a fundadors de festivals de música. Des de músics famosos fins a coreògrafs aficionats apassionats. Des de comissaris d'art fins a artistes multimèdia que treballen amb IA. Des dels millors enginyers fins als alcaldes d'èxit", detallen els fundadors de la consultoria olotina, Vera Muench i Agustí Sala.
El pla de govern d'Olot ja està en redacció i s'espera que es pugui presentar aquesta tardor, coincidint amb els primers pressupostos del nou mandat. Serà el primer pla d'acció municipal que presenta Pep Berga, ja que en el seu primer mandat no es va presentar cap pla de govern, un fet que va coincidir amb l'aparició de la pandèmia.