La Garrotxa acollirà una prova del món de BTT

Serà al setembre d’aquest 2025 amb sortida a les Planes d’Hostoles

La competició mundial se celebrarà el setembre
La competició mundial se celebrarà el setembre | Sea Otter Europe
Redacció
06 de febrer de 2025, 09:21

La Garrotxa acollirà aquest 2025 una prova del món de BTT. Es tracta de la Tramun Sea Otter Europe, de la modalitat Cross Country Marató (XCM). L’esdeveniment s’emmarca en el programa esportiu de la Sea Otter Europe i adopta el recorregut de la prova La Tramun, una cursa popular de BTT amb més de 25 anys d’història que ja trepitjava la Garrotxa.

L’organització de La Tramun (Club BTT Fornells) i la Sea Otter Europe s’han unit per portar la prova del món a terres garrotxines, la qual tindrà el nom de La Tramun Sea Otter Europe. Tindrà lloc el 21 de setembre i sortirà de les Planes d’Hostoles. També trepitjarà Sant Feliu de Pallerols i l’arribada serà a Girona. En total, 78 quilòmetres i 2.800 metres de desnivell. Consulta aquí el recorregut. 

La línia de meta estarà situada dins el recinte firal de la Sea Otter Europe, amb un nombrós públic pendent de les arribades dels ciclistes, en el marc d’un dels festivals internacionals de ciclisme més importants del món, que se celebrarà a Girona el 19-20-21 de setembre. L’esdeveniment compta amb el suport de l'Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona, la Secretaria General de l'Esport i la Federació Catalana de Ciclisme. Serà la segona cursa ciclista d'alt nivell que acollirà la comarca aquest 2025 després de confirmar-se que Olot serà seu de La Vuelta

Arxivat a