Reunit aquest dimecres el Consell d’Administració de Vivendes de Girona, S.A.U, s’ha aprovat l’adjudicació de les obres de construcció de l’aparcament de Plaça Pallol i d’enderroc i reforma de l’antic Conservatori de Música.
El termini d’execució de les obres de Pallol és de 12 mesos i de 20 en les obres d’enderroc i reforma de l’antic Conservatori de Música.
El Consell d’Administració de Vivendes de Girona S.A.U ha aprovat aquest matí l’adjudicació de les obres de construcció de l’aparcament de Plaça Pallol i d’enderroc i reforma de l’antic Conservatori de Música.
L’alcaldessa de Girona, Anna Pagans, en referència a les obres de Pallol ha manifestat ser una molt bona notícia, ja que és un tema que ha preocupat a tots durant temps al govern i a la ciutat, i avui es pot dir que s’inicia el procés d’arranjament que permetrà dignificar un espai que connectarà el Teatre Municipal i el futur Modern.
D’aquesta manera, aturades fins el moment les obres de construcció del l’aparcament de la Plaça Pallol degut al concurs de creditors que va incórrer l’anterior empresa adjudicatària, ARGON INFORMATICA S.A. finalitzarà en el termini de 12 mesos les obres. L’obra, que comptarà amb 88 places d’aparcament, s’ha adjudicat per 814.200, 00 € (iva inclòs) i la previsió d’inici de les obres és aquest mes de febrer. En el concurs realitzat s’han presentat un total de 11 empreses.
Respecte l’adjudicació de les obres d’enderroc i reforma de l’antic Conservatori de Música de Girona (situat a la plaça de les Voltes d’en Rosés i al carrer de les Ferreries Velles de Girona) destinat la construcció de 15 apartaments assistits per persones grans del sector del Barri Vell i un local municipal en planta baixa, Obres i Canalitzacions Lloret SA (OBYCALL) té l’encàrrec de finalitzar l’actuació amb el termini de 20 mesos. El pressupost de l’obra és de 1.401.895,87 (iva inclòs) i en el concurs s’hi han presentat un total de 14 empreses.
Durant la realització de les obres, l’Ajuntament de Girona a través de l’Oficina Municipal d’Habitatge, realitzarà un estudi de la població gironina que podria estar interessada en aquests apartaments assistits.
Adjudiquen la construcció de l’aparcament de Plaça Pallol
El termini d’execució de les obres de Pallol és de 12 mesos i de 20 en les obres d’enderroc i reforma de l’antic Conservatori de Música.

ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2011 a les 20:54
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Bonmatí poden tornar a beure aigua de l'aixeta després de gairebé un mes
-
Societat Dos detinguts per possessió de marihuana al desallotjament del bloc de pisos ocupats de la ronda Ferran Puig
-
Societat El Trueta és el primer hospital públic de fora de Barcelona a fer servir la cirurgia robòtica en infants
-
Societat Els caçadors gironins creen una app per controlar batudes i captures
-
Societat Lloret de Mar suspèn un any l'obertura de nous negocis de souvenirs o manicura al nucli antic
-
Societat Detenen a un home per 46 delictes contra estrangers i falsificació de lloguers a Palafrugell