Baths i We are standard seran alguns dels artistes convidats a la segona edició del Festival Rural de Música Alternativa i Electrònica (ERA) de Llagostera, que tindrà lloc el 29 i el 30 d'agost. Segons ha informat l'organització en un comunicat, el festival ha crescut un dia respecte a l'any passat, i les seves entrades podran adquirir-se a partir dels 25 euros.
A més dels internacionals Baths i la formació espanyola We are standard, també recalaran en la població gironí els londinencs Simian Mobile Disco. El festival també programarà propostes locals, com Animic, El petit de Cal Eril, Cuchillo, BeGun, Lasers, Raydibaum, I am dive, DJohnston, Dead Parties, Thalab, Brigitte Laverne, Johnny Card, Johnny Quid, Corrientes Circulares, Dj Set i Fantastic Plastic Mag Djs.
El 19 de juliol es va produir l'ERA Electrònica, una aposta del festival que volia emular les festes a la piscina americanes, i que va servir d'aperitiu al Festival'ERA.
Baths actuarà al Festival'ERA de música electrònica de LLagostera
Aquesta segona edició del certamen s'ha allargat un dia respecte l'any passat
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’agost de 2014 a
les 15:32
Et pot interessar
-
Societat Figueres retira els contenidors soterrats antics i prepara el canvi de model de recollida de residus
-
Societat
Girona i la vida universitària: on viuen avui els estudiants universitaris
-
Societat
Més de 5.000 clients sense llum a les comarques gironines
-
Societat
Mor una dona en caure per un penya-segat de 40 metres al camí de ronda de Torroella de Montgrí
-
Societat
Arriba la integració tarifària a les comarques gironines: viatjar amb un bitllet a partir de dilluns
-
Societat
Mor una mestra atropellada per un autobús a Empuriabrava
