Canvi de temps amb nevades, pluja i fred a partir de demà

Publicat el 15 de gener de 2015 a les 17:29

S'esperen nevades demà al matí. Foto: Tarragona Diari


Segons les previsions meteorològiques, demà divendres entrarem en un canvi de temps que ens portarà pluges, neu, vent i fred hivernal durant uns dies. Demà al matí començaran les nevades al Pirineu occidental, que poden acumular gruixos de fins a 30 centímetres a cotes altes i baixar per sota dels 1.000 metres a partir del migdia. Al Pirineu oriental la nevada serà feble. A la resta del territori hi haurà el cel ennuvolat, amb ruixats febles i dispersos.

A partir del migdia el temps canviarà. La tarda serà més assolellada però freda, amb només nevades febles al Ripollès i algun ruixat a les comarques gironines. Les temperatures màximes cauran entre 2 i 5 graus. 

Durant la tarda també apareixeran ratxes de vent fort a la meitat sud de Catalunya i molt fortes a cotes elevades del Pirineu. Bufarà tramuntana a l'Empordà i mestral a les Terres de l'Ebre. 

Matí
 

Foto: Meteocat


Tarda 
 

Foto: Meteocat