L'Audiència de Girona ha confirmat la pena de 6 anys i 2 mesos de presó i una multa de 2.520 euros per a un home que va calar foc a un cotxe de la Policia Local de Salt i va ruixar amb gasolina els agents que el volien detenir.
Els fets van succeir el 18 de novembre del 2011, quan Rabby Azzahir, enfadat per l'expulsió del país del seu germà multireincident, va agafar un bidó de gasolina, va anar fins a la comissaria de Salt i va incendiar el cotxe. Fins a set agents de la Policia Local i dels Mossos d'Esquadra van sortir de la comissaria i, aleshores, el condemnat els va llançar líquid inflamable per sobre mentre amenaçava amb cremar a qui se li apropés. Finalment, un sergent el va poder reduir abans que fes servir l'encenedor.
Condemnat a 6 anys de presó l'home que va calar foc a un cotxe de la Policia Local de Salt
L'home es volia venjar per l'expulsió del seu germà i va ruixar amb gasolina els agents que el volien detenir
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de febrer de 2016 a les 19:29
Et pot interessar
-
Societat Més freqüències d'autobús a la Costa Brava i a la Garrotxa
-
Societat Així és el pla integral de Girona per millorar el barri de Font de la Pólvora un any després del tiroteig mortal
-
Societat Aquesta és la zona de Catalunya on els jubilats francesos compren més cases
-
Societat Aturada l'R11 en un tram de l'Alt Empordà per un atropellament
-
Societat Absolt l'acusat d'abusar d'una noia mentre li feia fotos i vídeos eròtics a Roses
-
Societat Maltractament a persones grans a Girona: 170 casos en cinc anys