Els Mossos d'Esquadra han detingut a Flaçà (Gironès) el presumpte autor del crim de la dona que diumenge va aparèixer morta a ganivetades en un cotxe a Torroella de Montgrí (Baix Empordà). L'arrestat és la que era l'actual parella de la dona i ha aparegut a Flaçà on els investigadors l'han trobat aquest dimarts al migdia.
Aquest dilluns l'Ajuntament de la localitat baix-empordanesa va convocar un minut de silenci en el qual hi va assistir l'entorn de la víctima que assegurava que el sospitós va demanar a uns amics que el portessin amb cotxe a una altra localitat.
De fet, el Govern ja ha comptabilitzat l’assassinat com un nou cas de violència masclista. En un comunicat, el Departament d'Igualtat i Feminismes condemna aquest nou feminicidi i ha remarcat que amb aquesta ja són quatre les víctimes per violència masclista el 2024 a Catalunya.
[plantillavirals]
Detingut el presumpte autor del crim masclista de Torroella de Montgrí
El sospitós hauria demanat a uns amics que el portessin amb cotxe a una altra localitat
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2024 a les 17:26
Actualitzat el 30 de gener de 2024 a les 17:34
Et pot interessar
-
Societat Girona inaugura la comissaria compartida de Santa Eugènia que reforçarà la presència policial a tres barris de la ciutat
-
Societat La prova Es-Alert a les comarques gironines rep més de 15.000 respostes a les enquestes
-
Societat Girona penja un retrat de Felip VI a l'Ajuntament fet amb un mosaic de fotos de l'1-O
-
Societat Entra en funcionament la zona de baixes emissions a Girona, però amb restriccions toves
-
Societat Girona aconsegueix esborrar plaques franquistes que encara perviuen en edificis
-
Societat Així funciona la iniciativa contra el malbaratament alimentari en congressos de Lloret de Mar