El Foraster de Quim Masferrer és un dels programes més estimats pels espectadors de TV3 com així van tornar a demostrar les xifres de la darrera temporada amb una audiència mitjana de 508.000 espectadors i un 25,1%. L'espai que es va emetre per darrera vegada el novembre del 2022 tornarà ben aviat a les pantalles de TV3 amb la seva 9a temporada.
Serà el proper dilluns 18 de setembre, després del TN Vespre, quan s'emetrà el primer dels vuit capítols nous de trinca, més un de final que serà de resum. Masferrer continuarà recorrent el país per conèixer les històries més divertides i emocionants de la gent i per viure cada nou poble com una nova aventura.
La primera parada la farà al Ripollès, on en Quim coneixerà la gent que viu en un dels pobles més coneguts del país, Camprodon. Entre altres coses acabarà descobrint la recepta secreta de les seves galetes i la peculiar relació entre els camprodonins i els seus visitants més assidus, els barcelonins.
A més, però les comarques gironines rebran una nova visita del foraster més conegut de Catalunya. Serà en un viatge de Quim Masferrer i l'equip fins a la costa, la del nord. A Sant Pere Pescador (Alt Empordà), farà parada obligada als aiguamolls de l'Empordà i afrontarà el repte de practicar alguns dels esports d'aventura habituals de la zona.
En aquesta nova temporada, El Foraster també viatjarà Valls d'Àneu -Pallars Sobirà-, el Bruc -Anoia-, Xerta -Baix Ebre-, la Granadella -les Garrigues-, Ulldemolins -el Priorat- i Olost, a la comarca més nova de Catalunya, el Lluçanès.
[plantillavirals]
«El Foraster» visitarà dos pobles gironins aquesta temporada
Societat
Sant Pere Pescador, a l'Alt Empordà, i Camprodon, al Ripollès, seran escenari del programa de TV3 presentat per Quim Masferrer
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2023 a
les 18:58
Et pot interessar
-
Societat
El cap dels Mossos de Trànsit a Girona es jubila: «El més difícil és comunicar una mort als familiars»
-
Societat Restablerta la circulació de l'R11 després d'extingir-se l'incendi de Girona
-
Societat
Mor el pedagog i catedràtic d'educació Salomó Marquès
-
Societat
Es restableix la circulació d'alta velocitat entre Girona i Barcelona després d'un incendi forestal
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi de vegetació a la Font de la Pólvora
-
Societat
Un estudi de la UdG revela quina és la millor IA per detectar «fake news» i vídeos manipulats
