I és al voltant dâaquestes temà tiques que sâhan organitzat totes les activitats: risoterà pia, taller de sucs naturals, taller de massatges, taller de gestió del temps, xerrada sobre el decà leg de prevenció del cà ncer, taller de cuina wok, xerrada sobre la nutrició a lâexcursionisme, entre dâaltres.
Com a novetat, aquest any sâhan realitzat unes âpassejades amb esmorzar saludableâ, que consistia amb una llesca de pa amb oli i una poma. Aquestes passejades sâhan fet tant amb gent gran com amb alumnes de 5è i 6è del CEIP Montserrat.
Aquest projecte compta amb la col·laboració dâaltres entitats com el grup muntanya de Sarrià , Jubilus i Psicojove. I rep del suport de Secretaria General de Joventut i lâInstitut Català de les Dones.