CCOO i UGT de les comarques gironines, així com altres organitzacions de treballadors com la Intersindical Alternativa de Catalunya (que integra els sindicats CATAC, CATAC-CTS, SSEGC i USTEC-STE’S) o la Coordinadora Obrera Sindical (COS) han donat el seu suport a la consulta sobre la independència del proper 25 d'abril a Girona.
Així, Bartomeu Compte i Dolors Bassa, secretaris generals, respectivament, de CCOO i UGT a les comarques gironines, es van adherir ahir al manifest que personalitats gironines han signat a favor de la celebració de la consulta popular. Els sindicats col·laboraran amb Girona Decideix difonent la iniciativa entre els seus afiliats, i recollint vot anticipat a seus sindicals o centres de treball.
Girona Decideix considera especialment positiva aquest suport, per la importància de les organitzacions de treballadors com a agents socials de primer ordre del nostre país. La comissió organitzadora de la consulta considera que la seva adhesió confirma que les consultes, a Girona i arreu del país, tenen una amplíssima i diversa base social, que s'escapa més enllà de l'àmbit tradicional del sobiranisme.
Els sindicats dónen suport a la consulta de Girona
Els sindicats col·laboraran amb Girona Decideix difonent la iniciativa entre els seus afiliats, i recollint vot anticipat a seus sindicals o centres de treball.

- Ferran Palau, en el moment de rebre el guardó. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Expulsen la regidora d'Aliança Catalana del govern de Sant Feliu de Buixalleu Bernat Castanyer Colomer
-
L'alcalde de Girona exigeix que els nous abonaments de Rodalies s'estenguin a tot Catalunya Redacció
-
-
-
Els micropobles de les comarques gironines per on passarà el Festival Itinera aquest agost Natàlia Pinyol
Publicat el 17 d’abril de 2010 a les 13:33
Et pot interessar
-
Societat Detinguts tres joves per tenir 780 plantes de marihuana a Lloret de Mar
-
Societat Un xat basat en intel·ligència artificial informa els turistes sobre l'oci i cultura de Girona
-
Societat Els veïns de Bonmatí poden tornar a beure aigua de l'aixeta després de gairebé un mes
-
Societat Dos detinguts per possessió de marihuana al desallotjament del bloc de pisos ocupats de la ronda Ferran Puig
-
Societat Salellas demanarà al Govern que no ubiqui un centre d'atenció al sensellarisme a Girona
-
Societat El Trueta és el primer hospital públic de fora de Barcelona a fer servir la cirurgia robòtica en infants