CCOO i UGT de les comarques gironines, així com altres organitzacions de treballadors com la Intersindical Alternativa de Catalunya (que integra els sindicats CATAC, CATAC-CTS, SSEGC i USTEC-STE’S) o la Coordinadora Obrera Sindical (COS) han donat el seu suport a la consulta sobre la independència del proper 25 d'abril a Girona.
Així, Bartomeu Compte i Dolors Bassa, secretaris generals, respectivament, de CCOO i UGT a les comarques gironines, es van adherir ahir al manifest que personalitats gironines han signat a favor de la celebració de la consulta popular. Els sindicats col·laboraran amb Girona Decideix difonent la iniciativa entre els seus afiliats, i recollint vot anticipat a seus sindicals o centres de treball.
Girona Decideix considera especialment positiva aquest suport, per la importància de les organitzacions de treballadors com a agents socials de primer ordre del nostre país. La comissió organitzadora de la consulta considera que la seva adhesió confirma que les consultes, a Girona i arreu del país, tenen una amplíssima i diversa base social, que s'escapa més enllà de l'àmbit tradicional del sobiranisme.
Els sindicats dónen suport a la consulta de Girona
Societat
Els sindicats col·laboraran amb Girona Decideix difonent la iniciativa entre els seus afiliats, i recollint vot anticipat a seus sindicals o centres de treball.
- Ferran Palau, en el moment de rebre el guardó. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Successos Culpable d'assassinat, agressió sexual i robatori violent l'acusat del crim masclista de Girona ACN
-
Política Multen l’alcalde de Santa Cristina d’Aro per conduir begut: «Soc humà i assumeixo la responsabilitat» Neus Climent
-
Societat Nou anys del crim de Susqueda: un nou informe concreta el nombre de trets i l'arma utilitzada Neus Climent
-
Successos Troben dos cadàvers a una carretera de Figueres: un mort per suïcidi i un altre per atac de cor Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
17 d’abril de 2010 a
les 13:33
Et pot interessar
-
Societat
Protecció Civil activa l'alerta del pla Ventcat per perill a l'Alt Empordà
-
Societat
Protecció Civil envia un ES-Alert a cinc municipis de l'Empordà
-
Societat
El 95% dels ciclistes no baixa de la bicicleta al Barri Vell de Girona quan ho hauria de fer
-
Societat
El Trueta posa en marxa una nova unitat de recuperació post anestèsia
-
Societat
Deixen en llibertat la propietària de l'agència de viatges de l'Escala detinguda per estafa
-
Societat
Aquest és el municipi de la Costa Brava que canvia de nom
