La junta de govern local de Girona ha adjudicat la gestió del Cinema Truffaut a l'empresa de Cambrils en una votació que ha evidenciat una crisi de confiança entre els socis de govern. Mentre els representants de Guanyem hi han votat en contra, Junts i ERC han avalat l'adjudicació.
La vicealcaldessa, Gemma Geis, i el tinent d'alcaldia de Cultura, Quim Ayats, han assegurat que han votat "a contracor", però han defensat que no aprovar el contracte hauria suposat anar contra la llei. Tots dos han acusat l'alcalde, Lluc Salellas, de fer "pura gesticulació" i d'actuar amb "irresponsabilitat" per desmarcar-se de la decisió.
Per la seva banda, Salellas ha lamentat que s'hagi "perdut una oportunitat" per avançar cap a un canvi de model en la gestió del cinema. Segons Guanyem, l'interès públic justificava deixar el concurs sense adjudicar.
Hi haurà ampliació.

