[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zqah9cTo_Xg[/youtube]
Ser una estrella del panorama musical català. El somni de tot adolescent del país. Tant, que el concurs Teen Star ja ha rebut més de 200 versions musicals de nois i noies que aspiren a ser la jove promesa musical de Catalunya i convertir-se en tota una personalitat pública.
El concurs, promogut pel diari Adolescents.cat i la discogràfica Música Global, va enfocat a joves de com a màxim 18 anys, i té per objectiu promocionar noves promeses de la música catalana. Quan encara falten quatre dies perquè finalitzi el termini de presentacions, el 20 d'octubre, els propis organitzadors estan sorpresos de l'àmplia resposta rebuda.
Adolescents.cat i Música Global escolliran 100 covers d'entre totes les propostes rebudes i, a partir del 22 d'octubre, s'obrirà un període de votacions a través de les mateixes webs. El guanyador o guanyadora signarà un contracte amb Música Global que li permetrà gravar dos singles en un estudi professional o enregistrar un videoclip, entre d'altres accions promocionals.
Els joves interessats en participar-hi poden presentar les covers a Adolescents.cat mitjançant un formulari on hi podran penjar el link de YouTube on interpreten el seu tema musical versionat.
Més de 200 aspirants a ser el «Justin Bieber català»
Societat
Un concurs musical d'Adolescents.cat els permet convertir-se en una estrella de la música
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’octubre de 2012 a
les 12:10
Et pot interessar
-
Societat
La pedregada deixa sense llum prop d'una hora Santa Coloma de Farners
-
Societat
S'esfondra part del sostre del gimnàs de l'Escola Salvador Dalí de Figueres
-
Societat
Els Mossos denuncien un jove de 19 anys per amenaçar l'alcalde de Platja d'Aro a través de les xarxes
-
Societat
Un mort i dos ferits en un xoc frontal a Viladamat
-
Societat
Sis ferits lleus en l'accident d'un autobús a Blanes
-
Societat
Un home intenta cremar la casa de la seva exparella i el seu fill menor a Tossa de Mar
