Per impulsar aquest projecte, han reestructurat la directiva amb la creació de cinc direccions regionals que hauran de fer front a l'expansió. La nova organització té com objectiu continuar amb la tendència a l'alça de la quota de mercat, convertir Gros Mercat en un 'referent' de l'hostaleria i la restauració a nivell estatal i aconseguir, aquest any, unes vendes superiors als 500 MEUR (milions d'euros), un 46% del total de la companyia.
Miquel Alimentació Grup, presidida per Ramon Miquel Ballart i dirigida per Pere Laymon Pubill ha organitzat l'estructura de Gros Mercat, el negoci de cash&carry. La nova organització, amb Miquel Simón com a Director Nacional, té cinc direccions regionals formades per zona Catalunya Nord, amb Josep Luis Sanz al capdavant; zona Catalunya Sud, amb Joan Josep Insua; zona Llevant, amb Josep Mª Jurado; zona Centre, amb Carla Campos i zona Andalusia amb Francesc Fuentes.
La companyia considera que aquesta reorganització permetrà aconseguir els objectius que tenen en marxa, com implantar nous serveis, captar nous clients i potenciar l'aplicació d'una gestió més personalitzada amb decisions descentralitzades.
La divisió de cash&carry de Miquel Alimentació Grup, Gros Mercat, ha guanyat quota de mercat durant vuit mesos consecutius des del mes d'octubre de 2008 a maig de 2009 amb un creixement mig superior al 8%.