La Policia Local d'Olot va detenir el passat dilluns dos homes que circulaven pel barri de Sant Miquel amb una motocicleta robada. Els lladres havien sostret moto i cap a les 3 de la tarda un d'ells la conduïa, tot i que cap dels dos tenia carnet. Quan circulaven pel carrer Abat Bernat de Peramola, el conductor va perdre el control de la moto i va picar contra la porta d'un garatge. Llavors, el vehicle es va incendiar i va obligar a intervenir una dotació dels Bombers de la Generalitat. La moto va quedar calcinada en pocs minuts.
La Policia Local va detenir els dos homes per un suposat delicte de sostracció de vehicle i, al conductor, també per un delicte contra la seguretat del trànsit per conduir sense carnet. Els dos detinguts, que són majors d'edat, van passar a disposició del jutjat de guàrdia.
Roben una moto a Olot i se'ls incendia després de patir un accident
La Policia Local deté dos homes, que a més no tenien carnet per conduir.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2013 a les 18:53
Et pot interessar
-
Societat Ivan Kampustin, millor nota de selectivitat a Girona: «Cal saber com i quan estudiar»
-
Societat Més freqüències d'autobús a la Costa Brava i a la Garrotxa
-
Societat Així és el pla integral de Girona per millorar el barri de Font de la Pólvora un any després del tiroteig mortal
-
Societat Aquesta és la zona de Catalunya on els jubilats francesos compren més cases
-
Societat Aturada l'R11 en un tram de l'Alt Empordà per un atropellament
-
Societat Absolt l'acusat d'abusar d'una noia mentre li feia fotos i vídeos eròtics a Roses