Ryanair ha anunciat també que obrirà aquest estiu dues noves connexions entre Reus i l'Alguer i Nottingham. Aquestes dues destinacions estaran disponibles a partir de l'estiu, i ampliaran l'actual oferta vint vols regulars de baix cost que la companyia ofereix des de la ciutat catalana. Amb relació a Girona, O'Leary ha explicat que, atès que actualment s'estan finalitzant les obres a l'aeroport, 'és difícil que es puguin anunciar noves rutes properament'. Tot i així, ha avançat que és possible que enguany s'arribi als sis milions i mig de passatgers a l'aeroport gironí, fruit de la incorporació d'un avió més a la base, fins a arribar a les deu unitats.
O'Leary ha dit que l'estratègia que vol seguir Ryanair a Catalunya és similar a la que li ha permès comptar amb tres bases a Londres. En aquest sentit, ha explicat que si la línia aèria de baix cost ha aconseguit portar sis milions de turistes a Girona, en el cas que comptés amb condicions avantatjoses a Barcelona podria superar aquesta xifra 'fàcilment'. El president de l'aerolínia també s'ha defensat dels qui acusen a Ryanair de portar només turistes 'de motxilla', i ha afirmat que actualment, 'un 30% dels seus usuaris viatgen per motius de negocis'.
El president de Ryanair ha recalcat que és necessària una reducció de les tasses aeroportuàries a El Prat, ja que aquestes despeses dupliquen les que s'apliquen a altres aeroports europeus. En aquest sentit, ha explicat que si les xifres de tràfic aeri baixen els dos propers anys, les autoritats s'adonaran que necessiten d'una línia aèria com Ryanair, capaç per sí mateixa de generar demanda a causa de la seva política comercial. O'Leary ha acusat Aena i la Generalitat de voler beneficiar les línies aèries més cares, ja que fruit de la fusió entre Vueling i Clickair es reduirà la oferta i s'augmentaran els preus dels bitllets.
Ryanair ha anunciat el llançament al mercat espanyol de 10 milions de places a 10 euros per trajecte, per volar entre maig i juny. O'Leary ha assegurat que la companyia no perd diners amb aquest tipus d'ofertes, ja que suposen un 10% de la seva capacitat total dels seients, i ha afegit que, sense aquestes rebaixes, probablement anirien buits. Amb les noves rutes, Ryanair preveu arribar enguany als 18 milions de passatgers a l'estat espanyol, i als 67 en el conjunt d'Europa.