Tres detinguts per rebentar un aparador d'una botiga per robar

Els Mossos d'Esquadra han detingut tres joves acusats de trencar el vidre d'una botiga amb un embornal del carrer per emportar-se la caixa. Els joves van ser enxampats pels mossos mentre cometien el robatori però els agents només van poder-ne detenir dos.

Publicat el 16 de juliol de 2009 a les 19:17

Els fets van passar la matinada del 12 de juliol i el dimarts 14 els agents han detingut el tercer lladre. Els implicats són Jordi S. M., de 20 anys, veí de Girona; Maria Elena F. C., de 31 anys, veïna de Santa Coloma de Farners i, en darrer lloc, Leonardo P. M., de 19 anys, veí de Girona. Dels dos primers, que ja han passat a disposició judicial, Jordi S.M. ha ingressat a presó. El darrer detingut està encara pendent de declarar davant el jutge.

La matinada del 12 de juliol els mossos, mentre feien tasques de seguretat ciutadana en un carrer del centre de la població, van observar com tres persones agafaven un embornal del carrer i l'amagaven sota les escales de l'entrada d'un establiment comercial.

Poc després, un d'ells va agafar l'embornal i el va estavellar contra el vidre del comerç, mentre els altres dos es quedaven vigilant. Davant dels fets, els mossos van impedir immediatament la fugida dels lladres i van aconseguir detenir-ne a dos: Jordi S. M. i Maria Elena F. C., el primer dels quals s'intentava escapar amb el calaix de la caixa enregistradora. El passat dimarts es van tancar les detencions amb la localització del tercer implicat.