[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=euysiCrRDaQ[/youtube]
L’Ajuntament de Girona ha iniciat la campanya de tardor i hivern per promocionar la ciutat com un destí d’escapada. A part d’insercions publicitàries a diferents revistes especialitzades d’àmbit nacional i internacional, la campanya inclou per primera vegada l’emissió d’un espot publicitari a TV3. L’objectiu d’aquesta campanya, que s’inclou dins del projecte europeu Res’pir, és desestacionalitzar la temporada turística i convidar al públic a visitar la ciutat també en els mesos de tardor i hivern, per gaudir de les moltes activitats que ofereix Girona.
La regidora de Turisme i Comerç, Coralí Cunyat, explica que des de l’Ajuntament “ens interessa posicionar Girona com una destinació atractiva tot l’any, i estem concentrant els esforços en el període de novembre a març, treballant conjuntament amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i amb els representants del sector privat”. Cunyat ha remarcat que el propòsit de la campanya és “posicionar Girona com una ciutat a on gaudir de la cultura, venir de compres, realitzar activitats a l’aire lliure i visitar els diferents esdeveniments com Temps de flors, el Nadal, la Setmana Gastronòmica o els Festivals de música”.
Les imatges de l’espot mostren la Girona més monumental, dinàmica i atractiva, i per això compta amb imatges aèries cedides per la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme, així com flaixos de tota la oferta turística que la ciutat ofereix als seus visitants. L’espot de 30 segons va començar a emetre’s el dia 20 de novembre i s’exposarà durant tres setmanes entre els Els Matins, el TN comarques, La Riera, Divendres, el Telenotícies migdia dels dissabtes a TV3, i durant la remissió de La Riera al Canal 33.
Aquesta acció promocional tindrà continuïtat amb la campanya de Nadal, que s’iniciarà a finals de novembre amb l’encesa de llums i tot un conjunt d’activitats que s’organitzen a la ciutat i que es donaran a conèixer properament.
							
																					
														
								Un espot a TV3 posiciona Girona com a destí turístic de tardor i hivern
L’objectiu de la campanya és desestacionalitzar la temporada turística | L’anunci de 30 segons va començar a emetre’s el dia 20 de novembre i s’exposarà durant tres setmanes.
ARA A PORTADA
- 
													
													
															  
- 
													Bales de palla i pintades a les oficines comarcals d'Agricultura per la gestió de la dermatosi Redacció  
- 
													Una manifestació a Sant Hilari demana la dimissió de l'alcalde per la pujada del rebut de l'aigua Redacció  
- 
													
													
															  
- 
													La consellera de Drets Socials visita la residència de Sant Hilari: més d'un milió d'euros invertits Redacció  
Publicat el 22 de novembre de 2013 a les 17:39
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												La CUP denuncia que la família de Pilar Rahola té pisos turístics il·legals a Cadaqués Societat
												La CUP denuncia que la família de Pilar Rahola té pisos turístics il·legals a Cadaqués
- 
												 Societat
												La plantilla de neteja de Girona denuncia "tàctiques de pressió" per treballar durant les Fires Societat
												La plantilla de neteja de Girona denuncia "tàctiques de pressió" per treballar durant les Fires
- 
												 Societat
												La Vall de Camprodon protesta contra el projecte de telecabina a Vallter Societat
												La Vall de Camprodon protesta contra el projecte de telecabina a Vallter
- 
												 Societat
												Un ferit greu i dos lleus en una col·lisió frontal entre dos turismes a l'N-II a Fornells de la Selva Societat
												Un ferit greu i dos lleus en una col·lisió frontal entre dos turismes a l'N-II a Fornells de la Selva
- 
												 Societat
												Un taller per a gent gran per evitar estafes virtuals inaugura la Catosfera Societat
												Un taller per a gent gran per evitar estafes virtuals inaugura la Catosfera
- 
												 Societat
												Girona es consolida com la capital digital catalana amb la 18a edició de la Catosfera Societat
												Girona es consolida com la capital digital catalana amb la 18a edició de la Catosfera

 
															 
															 
															 
															 
															