[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=euysiCrRDaQ[/youtube]
L’Ajuntament de Girona ha iniciat la campanya de tardor i hivern per promocionar la ciutat com un destí d’escapada. A part d’insercions publicitàries a diferents revistes especialitzades d’àmbit nacional i internacional, la campanya inclou per primera vegada l’emissió d’un espot publicitari a TV3. L’objectiu d’aquesta campanya, que s’inclou dins del projecte europeu Res’pir, és desestacionalitzar la temporada turística i convidar al públic a visitar la ciutat també en els mesos de tardor i hivern, per gaudir de les moltes activitats que ofereix Girona.
La regidora de Turisme i Comerç, Coralí Cunyat, explica que des de l’Ajuntament “ens interessa posicionar Girona com una destinació atractiva tot l’any, i estem concentrant els esforços en el període de novembre a març, treballant conjuntament amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i amb els representants del sector privat”. Cunyat ha remarcat que el propòsit de la campanya és “posicionar Girona com una ciutat a on gaudir de la cultura, venir de compres, realitzar activitats a l’aire lliure i visitar els diferents esdeveniments com Temps de flors, el Nadal, la Setmana Gastronòmica o els Festivals de música”.
Les imatges de l’espot mostren la Girona més monumental, dinàmica i atractiva, i per això compta amb imatges aèries cedides per la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme, així com flaixos de tota la oferta turística que la ciutat ofereix als seus visitants. L’espot de 30 segons va començar a emetre’s el dia 20 de novembre i s’exposarà durant tres setmanes entre els Els Matins, el TN comarques, La Riera, Divendres, el Telenotícies migdia dels dissabtes a TV3, i durant la remissió de La Riera al Canal 33.
Aquesta acció promocional tindrà continuïtat amb la campanya de Nadal, que s’iniciarà a finals de novembre amb l’encesa de llums i tot un conjunt d’activitats que s’organitzen a la ciutat i que es donaran a conèixer properament.
Un espot a TV3 posiciona Girona com a destí turístic de tardor i hivern
L’objectiu de la campanya és desestacionalitzar la temporada turística | L’anunci de 30 segons va començar a emetre’s el dia 20 de novembre i s’exposarà durant tres setmanes.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de novembre de 2013 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat Mor una motorista en un xoc amb un turisme i un camió a l'N-II a Vidreres
-
Societat Així és el nou restaurant dels germans Roca a Sant Julià de Ramis: cuina catalana i homenatge a la mare
-
Societat El Barri Vell de Girona bull per Sant Jordi
-
Societat El Sindicat d'Habitatge de Salt demana al Parlament que creï una taula treball per resoldre "la situació d'emergència"