[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=euysiCrRDaQ[/youtube]
L’Ajuntament de Girona ha iniciat la campanya de tardor i hivern per promocionar la ciutat com un destí d’escapada. A part d’insercions publicitàries a diferents revistes especialitzades d’àmbit nacional i internacional, la campanya inclou per primera vegada l’emissió d’un espot publicitari a TV3. L’objectiu d’aquesta campanya, que s’inclou dins del projecte europeu Res’pir, és desestacionalitzar la temporada turística i convidar al públic a visitar la ciutat també en els mesos de tardor i hivern, per gaudir de les moltes activitats que ofereix Girona.
La regidora de Turisme i Comerç, Coralí Cunyat, explica que des de l’Ajuntament “ens interessa posicionar Girona com una destinació atractiva tot l’any, i estem concentrant els esforços en el període de novembre a març, treballant conjuntament amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i amb els representants del sector privat”. Cunyat ha remarcat que el propòsit de la campanya és “posicionar Girona com una ciutat a on gaudir de la cultura, venir de compres, realitzar activitats a l’aire lliure i visitar els diferents esdeveniments com Temps de flors, el Nadal, la Setmana Gastronòmica o els Festivals de música”.
Les imatges de l’espot mostren la Girona més monumental, dinàmica i atractiva, i per això compta amb imatges aèries cedides per la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme, així com flaixos de tota la oferta turística que la ciutat ofereix als seus visitants. L’espot de 30 segons va començar a emetre’s el dia 20 de novembre i s’exposarà durant tres setmanes entre els Els Matins, el TN comarques, La Riera, Divendres, el Telenotícies migdia dels dissabtes a TV3, i durant la remissió de La Riera al Canal 33.
Aquesta acció promocional tindrà continuïtat amb la campanya de Nadal, que s’iniciarà a finals de novembre amb l’encesa de llums i tot un conjunt d’activitats que s’organitzen a la ciutat i que es donaran a conèixer properament.
Un espot a TV3 posiciona Girona com a destí turístic de tardor i hivern
L’objectiu de la campanya és desestacionalitzar la temporada turística | L’anunci de 30 segons va començar a emetre’s el dia 20 de novembre i s’exposarà durant tres setmanes.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de novembre de 2013 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat Mor un home ofegat a Begur quan feia pesca submarina
-
Societat Les botigues del centre de la Bisbal d'Empordà tancaran a dos quarts de deu per frenar l'incivisme
-
Societat Adequar el solar del nou institut de Salt costarà 300.000 euros a l'Ajuntament
-
Societat SOS Costa Brava denuncia que Santa Cristina d'Aro vol convertir un aparcament i superfície comercial en habitatges
-
Societat Restringeixen l'aigua de l'aixeta als veïns de Bonmatí per la presència d'un compost químic
-
Societat Tornen els contenidors de vidre a Girona i augmenta la recollida de resta i orgànica