Rècord d’assistència de públic a la 13 edició de la Fira de l’Oli del Vallès

La plaça Miquel Bosch de Bigues i Riells del Fai va acollir la 13ª Fira de l’Oli del Vallès i el Mercat de Pa Artesà, amb prop de 40 parades

La fira apropa al públic a la produccció local
La fira apropa al públic a la produccció local | Consell Comarcal del Vallès Oriental
Redacció
03 de febrer de 2025, 13:53
Actualitzat: 13:55h

Més de 5.000 persones van visitar aquest dissabte la Fira de l'Oli del Vallès i el Mercat del pa artesà celebrada a Bigues i Riells del Fai, tot un èxit de participació molt apreciat tant per part dels organitzadors –Ajuntament de Bigues i Riells del Fai i Consell Comarcal-, com pels productors i productores.

Prop de 40 parades d’oli de la varietat Vera i d’altres varietats, de pa artesà amb farines antigues, i altres productes de la xarxa productes de la terra, i activitats com dos tasts d'olis i un Showcooking van servir per apropar al públic assistent les bondats del consum de proximitat.

Tots els productors i productores han valorat molt positivament el resultat de la Fira, que va registrar una afluència històrica de públic. 

El tracte pròxim entre assistents i productors que permet conèixer de primera mà l’artesania local és un dels punts més forts de la Fira. A més, la fidelitat de la clientela, que any rere any visita la Fira i busca comprar aquells productes que ja coneixen, també és una de les seves característiques. Qui la visita, repeteix.

L’èxit de la Fira també es va demostrar amb activitats com el Showcooking, ofert pel Gremi d’Hostaleria del Vallès Oriental amb 30 assistents, el Tast d’Oli, que va reunir a més de 60 persones que van poder descobrir tots els matisos de l’oli de la comarca i 20 persones a la novetat d’enguany, el joc d’encertar.

Dissabte al matí visitaven la Fira el president del Consell Comarcal, Emilio Cordero, l’alcalde de Bigues i Riells del Fai, Joan Galiano, el conseller de Productes de la Terra del Consell Comarcal, Ignasi Martínez, el conseller de Turisme, Àlex Valiente, el vicepresident 1r del Consell Comarcal i alcalde de Martorelles, Marc Candela i els regidors de de Bigues i Riells del Fai, Toni Verdugo i Mayte Escobar, que van saludar els productors i productores de les parades i van veure com des de primera hora del matí l’afluència de públic a la plaça Miquel Bosch ja indicava que la fira d’enguany superaria amb escreix el sostre d’assistència assolit l’any passat.

Arxivat a