L’Ajuntament de Granollers aposta per la creativitat i el talent dels joves amb la posada en marxa de la Zona Jove Musical, una nova iniciativa gratuïta que començarà el pròxim 7 de febrer al Centre Cívic Nord (Lledoner). Aquesta activitat, dirigida a adolescents de 12 a 16 anys, es farà tots els divendres de 17.30 a 19.30 i serà dinamitzada per l’entitat l’Esquerda, formada per professionals especialitzats en llenguatge musical i expressió artística.
La Zona Jove Musical busca fomentar la participació, l’expressió artística i la creació col·lectiva. Sense necessitat d’experiència prèvia, els i les participants podran explorar diferents disciplines musicals i treballar en una producció artística conjunta que culminarà amb una mostra pública al juny.
Presentació i taller obert aquest divendres
Per donar a conèixer el projecte, aquest divendres 31 de gener a les 17.30 h es farà una presentació i un taller informatiu obert a tothom al GRA. Es tracta d’una oportunitat per conèixer l’equip dinamitzador i experimentar una mostra del treball que es durà a terme durant les sessions.
La participació a la Zona Jove Musical és gratuïta i les places són limitades (15-20 participants). Les inscripcions ja es poden realitzar al següent enllaç: Zona Jove Musical.
Altres Zones Joves en marxa
La Zona Jove Musical s’uneix a les altres activitats que l’Ajuntament de Granollers ofereix a les tardes fora d’horari lectiu i que ja estan en funcionament. Totes s’adrecen a alumnat d’ESO:
Zona Jove Esportiva, que es fa a l’institut Antoni Cumella les tardes dels dilluns en col·laboració amb la Fundació Barça. És una activitat gratuïta i les inscripcions es poden fer en aquest enllaç: Zona Jove Esportiva.
Zona Jove Artística, un espai creatiu on es treballen tècniques de pintura, fotografia i dibuix, i dinamitzat per la il·lustradora, dissenyadora i formadora creativa Anna Camps (5 places lliures). Aquesta activitat es fa a Gra els dijous a la tarda i les inscripcions es poden fer en aquest enllaç: Zona Jove Artística.