Els Estats Units han demanat a la xarxa social Twitter informació personal de persones vinculades amb WikiLeaks, segons demostren documents judicials a què ha tingut accés la cadena britànica BBC.
El govern nord-americà vol que Twitter li doni noms, adreces, telèfons, dades bancàries, IPs i temps i contingut de les sessions de diversos activistes, entre els quals hi ha el fundador de WikiLeaks, Julian Assange, i una diputada d'Islàndia, Birgitta Jonsdottir.
Twitter, considerat el fòrum de la llibertat d'expressió, podria perdre molta credibilitat si cedeix aquesta informació. Els EUA estan cercant indicis per jutjar Assange per la publicació de 250.000 documents classificats.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2011 a les 12:26
Et pot interessar
-
Internacional Tancament de govern als Estats Units per la falta d'acord pels pressupostos al Senat
-
Internacional Cancel·len l’Oktoberfest de Múnic per explosions, un incendi i l’aparició d’un cadàver
-
Internacional La Flotilla entra a la zona d'exclusió marcada per Israel: «Hi ha un risc extrem de seguretat»
-
Internacional Què implica exactament el pla de Trump per a la Franja de Gaza?
-
Internacional Trump i Netanyahu pacten un pla de pau per a Gaza
-
Internacional Trump autoritza l'enviament de tropes i l'ús de la «força total» a Portland