Les autoritats aeroportuàries de República Dominicana van retenir Julio Iglesias pel contingut de les seves maletes. Segons ha explicat el programa Fiesta, el cantant tornava des de les Bahames quan van comissar-li l'equipatge a l'aeroport de Punta Cana.
Per què? El cantant viatjava amb més de 40 quilos de menjar a la maleta i les autoritats del país del Carib van intervenir-lo per inspeccionar el contingut. Iglesias tornava de les Bahames i les normes impedeixen transportar aquesta quantitat d'aliments. Això va comportar la seva retenció la nit del 10 de gener.
El programa de Telecinco que ha donat la informació ha assegurat que el cantant habitualment viatja amb menjar i que des de l'Estat se li envia vi i pernil. Segons alguns mitjans locals, recollits per Marca, Iglesias transportava una gran varietat d'aliments, des de fruites i verdures a carn.
[plantillavirals]
Julio Iglesias, retingut a l'aeroport de Punta Cana
Les autoritats van comissar l'equipatge del cantant, que viatjava amb quilos de menjar
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de gener de 2024 a
les 21:21
Et pot interessar
-
Internacional Eslovènia, primer país de la Unió Europea que limita la compra de combustible
-
Internacional
Dos morts en el xoc d'un avió comercial amb un camió de bombers quan aterrava a l'aeroport de Nova York
-
Internacional
Sánchez exigeix reobrir l'estret d'Ormuz i preservar totes les centrals d'energia de l'Orient Mitjà
-
Internacional
«Voldríem sobirania amb llibertat»: així veuen els cubans de Catalunya el futur de l'illa
-
Internacional
El país més feliç (i el més infeliç) del món, segons l'ONU
-
Internacional
Mor Umberto Bossi, fundador de la xenòfoba Lliga Nord
