La policia noruega ha dut a terme una detonació controlada després de la troballa a última hora del dissabte d'un "artefacte similar a una bomba" al centre d'Oslo, segons han informat les forces de seguretat, que han assenyalat que un sospitós ha estat detingut.
"El baluern de la detonació ha estat major que el que poden causar únicament els nostres explosius", ha asseverat un portaveu de la Policia, que ha indicat que la zona es troba acordonada i que s'obrirà una investigació sobre aquest tema.
"Sembla que es tractava d'un artefacte amb capacitat per provocar danys limitats. Cal esperar al fet que arribin els resultats de les investigacions pertinents", han afirmat les autoritats.
El barri multicultural de Gronland, que es troba a l'est de la capital noruega, presenta nombrosos cafès i restaurants, així com diverses mesquites. L'artefacte va ser trobat a menys d'un quilòmetre de la principal comissaria de la ciutat, que es troba a Gronland.
Aquest divendres quatre persones van morir a Estocolm en un atac d'un individu que va utilitzar un camió per atropellar als transeünts d'un carrer per als vianants de la ciutat. Les autoritats, que tenen ja a un sospitós sota custòdia, investiguen l'ocorregut com un atemptat terrorista.
La policia noruega detona un artefacte explosiu trobat a Oslo
Internacional
Hi ha un sospitós detingut, informen les autoritats
ARA A PORTADA
-
Política Puigdemont es compromet a dotar de sentit «polític i institucional» el retorn a Catalunya Oriol March
-
-
Política Junqueras insta Illa i Sánchez a abordar el «dret a decidir» després de l'amnistia Lluís Girona Boffi
-
Política Sánchez celebra l'aplicació final de l'amnistia: «S'ha après dels errors» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
09 d’abril de 2017 a
les 08:04
Et pot interessar
-
Internacional
Gir a la dreta a l'Amèrica Llatina
-
Internacional
Quebec, a un pas de reobrir el debat sobre la independència
-
Internacional
Flávio Bolsonaro guanya a Lula i frega el 50% dels vots a la primera volta de les eleccions del Brasil
-
Internacional
La tempesta perfecta que amenaça d’enfonsar Trump
-
Internacional
Un avió en direcció a Israel aterra d'emergència després que el copilot hagi apunyalat el pilot
-
Internacional
«Trump podria enviar agents de l'ICE als col·legis electorals aquest novembre»
