El pacient que estava en mort cerebral arran de participar en un assaig mèdic a França ha mort aquest diumenge, segons ha anunciat l'hospital de Rennes. El difunt va ser hospitalitzat amb cinc persones més que també havien participat en l'estudi i que es "mantenen estables". Els voluntaris formaven part d'un grup per provar un nou medicament oral.
En un principi, es va apuntar que el compost podria ser un nou analgèsic desenvolupat a base de cànnabis, però informacions posteriors van desmentir aquest aspecte. "L'estudi es va portar a terme en un centre especialitzat en la realització d'assajos clínics", expliquen les autoritats sanitàries, que reconeixen que tots els afectats es trobaven bé de salut abans de participar en la investigació.
L'home que ha mort aquest diumenge va ser ingressat a l'Hospital Universitari de Rennes dilluns, mentre que la resta van entrar en centres sanitaris entre dimecres i dijous d'aquesta setmana.
Mor a l'hospital de Rennes el pacient en mort cerebral arran de participar en un assaig clínic
Les altres cinc persones ingressades es "mantenen estables"
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2016 a les 17:34
Et pot interessar
-
Internacional
Barcelona tindrà un nou vol directe amb Mèxic
-
Internacional
Tres detinguts del Servei Europeu d'Acció Exterior i el Col·legi d'Europa per presumpte frau de finançament
-
Internacional
Trump avisa que l'espai aeri de Veneçuela queda «tancat»
-
Internacional
La dama de ferro japonesa
-
Internacional
Israel bombardeja Beirut i mata almenys cinc persones
-
Internacional
La COP30 tanca sense metes clares per reduir l'ús de combustibles fòssils
