Jornada de platja tràgica a Carolina del Sud, als Estats Units. Una dona de 63 anys va morir travessada per un para-sol que va sortir volant pel vent a prop seu i se li va acabar clavant al pit.
Els banyistes que hi havia a la platja, alguns d'ells metges fora de servei, van socórrer la dona fins a l'arribada dels serveis d'emergència, però va acabar morint una hora més tard a l'hospital Tidelands Maccamaw a cause del traumatisme.
La víctima gaudia d'un dia tranquil de platja amb un grup d'amics. De cop, una forta ràfega de vent va fer enlairar un para-sol que es va dirigir cap al grup. Alguns dels seus amics es van ajupir per esquivar-lo, però ella no hi va ser a temps i va patir un impacte mortal.
[plantillavirals]
Mor travessada per un para-sol a la platja als Estats Units
Internacional
La dona, de 63, anava amb un grup d'amics que van poder esquivar el para-sol
- Una platja plena de para-sols -
- Unsplash
ARA A PORTADA
-
Política Puente entoma la «desesperació» dels usuaris de Rodalies i garanteix millores: «Hi estem treballant» Bernat Surroca Albet
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Publicat el
13 d’agost de 2022 a
les 12:16
Et pot interessar
-
Internacional
Els Estats Units justifiquen la denegació del visat a Colau: «Venir és un privilegi, no un dret»
-
Internacional
El deliri de la França neoliberal
-
Internacional Trump veta l'entrada d'Ada Colau a Puerto Rico
-
Internacional
El candidat Glucksmann
-
Internacional
ACAB al 16è districte de París
-
Internacional
Un avió en direcció a Viena aterra d'emergència després d'una amenaça de bomba
