Després d'hores d'incertesa, el subministrament de gas entre Algèria i l'estat espanyol ja ha estat restablert. Així ho ha confirmat el ministeri de Transició Ecològica, que també ha detallat que "s'estan recuperant els fluxos amb normalitat" després d'una "avaria de curta durada".
A primera hora de la tarda, l'empresa d'hidrocarburs algeriana Sonatrach ha avisat, a través d'un comunicat, que se suspenia temporalment l'abastiment de carburant a la península Ibèrica per una incidència al costat espanyol del conducte de la planta de Beni Saif. Ràpidament, tècnics espanyols s'han traslladat a la zona i, després d'unes feines de reparació, han pogut solucionar el problema.
El gasoducte Medgaz és l'únic que envia gas directament a Espanya des del nord d'Àfrica, després que Algèria tanqués el conducte de Magreb-Europa que travessava el Marroc per la crisi diplomàtica entre ambdós països. Durant l'avaria, el cabal mínim ha estat de 704.000 Nm3h.
Restablert el subministrament de gas des d'Algèria a l'Estat
Internacional
Tècnics espanyols han estat treballant en el gasoducte Medgaz per a reparar la incidència i, ara, "els fluxos s'estan recuperant amb normalitat"
- Gasoducte Medgaz -
- EP
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2022 a
les 15:27
Et pot interessar
-
Internacional
Un avió en direcció a Israel aterra d'emergència després que el copilot hagi apunyalat el pilot
-
Internacional
«Trump podria enviar agents de l'ICE als col·legis electorals aquest novembre»
-
Internacional
L’Assemblea General de l’ONU abandona l'auditori durant el discurs de Netanyahu
-
Internacional
Trump i Delcy Rodríguez es reuneixen per «enfortir les relacions bilaterals»
-
Internacional
Avantguardes urbanes
-
Internacional
La resistència
