Després d'hores d'incertesa, el subministrament de gas entre Algèria i l'estat espanyol ja ha estat restablert. Així ho ha confirmat el ministeri de Transició Ecològica, que també ha detallat que "s'estan recuperant els fluxos amb normalitat" després d'una "avaria de curta durada".
A primera hora de la tarda, l'empresa d'hidrocarburs algeriana Sonatrach ha avisat, a través d'un comunicat, que se suspenia temporalment l'abastiment de carburant a la península Ibèrica per una incidència al costat espanyol del conducte de la planta de Beni Saif. Ràpidament, tècnics espanyols s'han traslladat a la zona i, després d'unes feines de reparació, han pogut solucionar el problema.
El gasoducte Medgaz és l'únic que envia gas directament a Espanya des del nord d'Àfrica, després que Algèria tanqués el conducte de Magreb-Europa que travessava el Marroc per la crisi diplomàtica entre ambdós països. Durant l'avaria, el cabal mínim ha estat de 704.000 Nm3h.
Restablert el subministrament de gas des d'Algèria a l'Estat
Internacional
Tècnics espanyols han estat treballant en el gasoducte Medgaz per a reparar la incidència i, ara, "els fluxos s'estan recuperant amb normalitat"
- Gasoducte Medgaz -
- EP
ARA A PORTADA
-
Societat «Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa» Natàlia Pinyol
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Publicat el
24 de juliol de 2022 a
les 15:27
Et pot interessar
-
Internacional
Almenys 14 morts i més de 120 ferits en un atac rus amb drons a la ciutat natal de Zelenski
-
Internacional
Un terratrèmol de magnitud 7,2 sacseja el sud del Perú
-
Internacional Trump declara l’estret d’Ormuz com a «nou territori» dels Estats Units
-
Internacional
Catalunya mobilitza més de 600.000 euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Internacional Un ministre israelià recomana assassinats diaris i «selectius» a Gaza
-
Internacional
Kurdistan, un viatge que comença amb un sol pas
