Alberto Pardo Touceda, un dels ciutadans espanyols que s'havia donat per mort als atemptats de París, està viu. Així ho ha confirmat l'ambaixada espanyola, després que la seva família ho avancés als mitjans El Faro de Vigo i a La Voz de Galicia. Segons sembla, l'home hauria perdut el DNI fa anys i aquest hauria aparegut a la sala Bataclan, on va tenir lloc un dels atemptats.
La família s'ha assabentat que Pardo estava viu a través de Facebook, ja que anava actualitzant el seu compte i fent broma amb els amics: "Jo em veig a mi mateix i diria que estic viu", escrivia.
La família ha pogut parlar amb el noi, que els ha confirmat que està bé i que es troba a Estrasburg. Segons apunta el mitjà citat, la Moncloa ha trucat aquest matí la seva mare per comunicar-li la mort.
Rajoy només confirma ara una mort
Mariano Rajoy, en una compareixença aquest vespre, ha assegurat que només pot confirmar la mort d'un espanyol als atemptats de París. Aquest matí s'havia comunicat que eren quatre les víctimes amb nacionalitat espanyola –una de les quals amb doble nacionalitat mexicana- que havien mort als atacs.
Un dels ciutadans espanyols donat per mort als atacs de París, està viu
El gallec Alberto Pardo Touceda va perdre el DNI fa anys i el document hauria aparegut a la sala Bataclan, on va tenir lloc un dels atemptats | Mariano Rajoy assegura que només poden confirmar una víctima de nacionalitat espanyola
ARA A PORTADA
-
-
-
Suspens general a les Matemàtiques de la selectivitat 2026: un 4,18 de mitjana i la més baixa en com a mínim una dècada Víctor Rodrigo
-
Joan Torrecillas, la millor nota de la selectivitat a Barcelona: «Tenir una bona xarxa de suport és important» Gerard Mira
-
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia» Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
15 de novembre de 2015 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Internacional
La factura del Brexit, 10 anys després: les exportacions del Regne Unit a Catalunya han caigut fins a la meitat
-
Internacional
Moren dos nens de dos i quatre anys a França en plena onada de calor
-
Internacional
Andy Burnham, el poder de les ciutats laboristes contra l'extrema dreta
-
Internacional
La UE acorda endurir les penes per abús de menors
-
Internacional
De la Espriella guanya per la mínima i l'extrema dreta governarà a Colòmbia
-
Internacional
Keir Starmer dimiteix i activa el relleu laborista al Regne Unit
